گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو با فرماندار

خبر 

تجزیه و تحلیل مسائل شهرستان با علیرضا جوادی

 

ارائه خدمات مشترکین در دفاتر پیشخوان

خبر

شرکت آب و فاضلاب کاشان:

تمامی خدمات مشترکین آبفا در دفاتر پیشخوان قابل ارایه است

ادامه مطلب ...

بر سر جاده کنارگذر

خبر

مردم چوب اختلاف مسئولین را می‌خورند

هزینه کشمکش کاشان و آران و بیدگل بر سر کنارگذر را مردم یزدل، محمدآباد و علی‌آباد پرداخت می‌کنند.
دهیار یزدل با بیان این مطلب گفت: آران و بیدگلی‌ها کنار گذر کاشان را موازی‌کاری می‌دانند و کاشانی‌ها کنار گذر آران و بیدگل را، بخشی از کنارگذر آران و بیدگل در حوزه استحفاظی کاشان قرار دارد و بخشی از کنارگذر کاشان در حوزه استحفاظی آران و بیدگل که باعث شده است هرکدام برای دیگری اشکال‌تراشی کرده و قربانیان این جدال مردمان یزدل، محمدآباد و علی‌آباد از بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل هستند.


ادامه مطلب ...

قرضی فرضی

یادداشت

 خاله‌بازی و نان قرضی

چه کسی گفته نان قرض دادن کار بدی است. بچه که بودم مادرم هفته‌ای یک بار نان می‌پخت. خمیر را داخل سینی گلی بزرگی با زحمت بسیار سرشت می‌داد و بعد از این که خوب «ورز» می‌آمد گوشه‌های خمیر را از هر طرف می‌گرفت و به طرف داخل می‌کشید. شبیه این که گوشه‌های بقچه‌ای را از هر طرف جمع ‌کنید. مقداری آرد روی خمیر می‌پاشید و با کنار دست 6 تا خط روی آن می‌انداخت و می‌گفت: «الله، محمد، علی، فاطمه، حسن و حسین»

ادامه مطلب ...

گفتگو با تیمسار

 مصاحبه

در گفتگو با نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل  اعلام شد
منصوری دنبال مدیر دفتر دلسوز می‌گردد 

عبدالمجید رفیعی برزکی 


اشاره
تیمسار منصوری دنبال کسی می‌گردد که دفترش در کاشان را به خوبی مدیریت کند، دلسوز باشد، جامعه را بشناسد و خود را جدای از مردم نداند.
اولین گفتگوی من با عباسعلی منصوری چند شب به انتخابات در دفتر ستادش بود. ساعت 3 نیمه شب. پس از یک روز سخت کاری. ولی همچنان با طمانینه، آرام و با حوصله و مهربان
امروز چند ماه از آن زمان می‌گذرد و فشردگی کاری نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی چند ‌برابر شده و دیدارها در کنار قانون‌گذاری در مجلس جای خودش را حفظ کرده است. با این وجود او چون گذشته با صبر و حوصله پاسخگوست.

ادامه مطلب ...

شورای اداری

خبر

برگزاری چهارمین جلسه شورای اداری


قمصر در آخرین روز هفته دولت

خبر

خبرنگاران میهمان گل و گلاب


درخشش بهشت پنهان در دومین جشنواره مطبوعات

خبر

مطبوعات کاشان برترین‌هایش را شناخت

آرای هیات داوران دومین جشنواره‌‌ مطبوعات و خبرگزاری‌های شهرستان کاشان در مراسم اختتامیه این جشنواره اعلام شد.

ادامه مطلب ...

کاشان شهر پیشرو در دفع فاضلاب است

خبر

کاشان شهر پیشرو در دفع فاضلاب است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: شهر کاشان با اجرای شبکه فاضلاب شهری در جایگاهی با چندین دهه جلوتر از شهرهای مشابه خود قرار گرفته است.

ادامه مطلب ...

رسانه‌ها بررسی کنند

خبر

در دیدار مدیرعامل آبفا با ایرنا مطرح شد

رسانه‌ها بررسی کنند

کاهش آب انتقالی زاینده‌رود به کاشان



* مدیرعامل آبفای کاشان: خط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان که در خرداد 1384 با ظرفیت 1100 لیتر و دبی 400 لیتر در ثانیه افتتاح شد متأسفانه طی سال‌های گذشته که دهها پروژه در این سطح در کشور طراحی، اجرا و به بهره‌برداری رسیده، این پروژه تاکنون تکمیل نشده و حجم انتقالی نیز از 400 لیتر در ثانیه به حدود 200 لیتر در ثانیه کاهش پیدا کرده است
* رئیس دفتر ایرنا در کاشان: برخی از مدیرانی که در کاشان منصوب می‌شوند گویا از همان اول در اصفهان تعهد کتبی داده‌اند که با رسانه‌ها مصاحبه نکنند در صورتی که مدیران استان برعکس عمل می‌کنند و اگر یک متر کار کنند آن را رسانه‌ای می‌نمایند.

ادامه مطلب ...