نماز و روزه همه همکاران و دوستان عزیز مورد قبول حق باشد 

التماس دعا

پایان امساک از خوردن،عید آمد/


فطر؛ مجمعی برای تمجید و تعظیم

 یک ماه با معبود بودن گذشت، یک ماه بندگی و عبادت، یک ماه روزه داری و امساک از خوردن و تمام آنهایی که او حرام می داند و بد، اکنون رخصت داده شده تا روزه داران روزه خود را بشکنند و افطار کنند، دیگر امساک از خوردن و آشامیدن برداشته شد.

ادامه نوشته

توهین به مقدسات با چه قیمتی

استفاده شایسته از نام بزرگان

 بعد از یک روز کاری و در مسیر برگشت به منزل از داخل اتوبوس همچنان که اطراف را از نگاهم عبور می دادم، ناگهان چشمم به دو بنر تبلیغاتی متفاوت افتاد که روی آن نوشته شده بود" خریدار ضایعات علی اصغر(ع) با بالاترین قیمت"و....که تعجبم را برانگیخت و بسیار متاثر شدم.

 

 

 

ادامه نوشته

به بهانه موسم گل و گلاب/  

شمیم دل انگیز عطر گل محمدی در گلستان های کاشان پراکنده شد

 بهار؛ فصل سبزه و گل، فصل رستنی ها و زیبایی ها، فصل گل ها و سنبل ها، بار دیگر با بارش باران های وقت و بی وقتش و آسمان های دمدمی مزاجش از راه رسید و اردیبهشت ماهش را به رخ کشید.

و اردیبهشت آمد و اذهان و یادها را به سمت و سوی گل ها و لاله ها و سنبل ها کشاند، اردیبهشت آمد و دل ها را روانه گلستان های گل محمدی کرد و مشام ها را با بوی دل انگیز گل و گلابش نوازش.

ادامه نوشته

جریمه 200 هزار ریالی عوارض

فرهنگسازی به چه قیمت؟

در آزادراه قم تهران 10 یا 15 کیلومتر مانده به پایتخت و در نزدیکی باجه هایاخذ عوارض، یک بیلبورد تبلیغاتی با مساحت سی تا چهل متر مربع، نوشته ی "200000ریال، جریمه عدم پرداخت عوارض" را با رنگ قرمز و حروف درشت به نمایش گذاشته تا چشمان برخی رانندگان بیاطلاع از باجه  های الکترونیکی اخذ عوراض ورانندگانی که با ندادن عوارض خوش به حالشان می شود را به خود خیره کند و ....

 

ادامه نوشته

استفاده از حمل و نقل عمومی!!!

وقتی پایانه پارکینگ هم می شود

سال 89 بود که پایانه ایستگاه متروی شاهد در خط یک با کلیه مدهای حمل ونقل اعم از تاکسی، ون، مینی بوس، اتوبوس و مترو راه اندازی و به بهره برداری رسید.

 

 

ادامه نوشته

پایان خوش یک غائله به نفع بانوان

 بالاخره بعد از گذشت چند ماه از تصمیم مدیران مترو درخصوص اختصاص فضای بیشتری از واگن‌های مترو به بانوان که باعث دلخوری مردان و مقاومت آنها در این مورد شده بود، این غائله و حاشیه‌های آن به نفع بانوان پایان‌یافته به نظر می‌رسد.

 

ادامه نوشته

سفارش نان ساده!

پیرمرد بیچاره که گرفتار لج و لجبازی جوانک نان فروش شده بود، گفت: پسرم! پس چرا یه دونه نون منو نمی دی، مرد جوان با تکبر و خودخواهی خاصی که از چهره اش نمایان بود، گفت: اگه نون ساده می خوای وایسا تا بهت بدم، توی تنوره و باید صبر کنی!

 

ادامه نوشته

برف کاغذی و برف بازی رفتگران

90 درصد رانندگان رسید پرداخت عوارض را بر کف خیابان می ریزند

حتما شما هم  بارها از باجه اخذ عوارض در شهرهای مختلف بخصوص تهران عبور و بعد از پرداخت عوارض، برگ رسید دریافت کرده اید.

ادامه نوشته

یا ثارالله

اربعین، روزی فقط برای حسین علیه السلام

یا حسین شهید اربعین، چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) است که جان خود و یارانش را فدای دین کرد از آنجا که گرامیداشت خاطره شهید و احیاء اربعین وی ، زنده نگه داشتن نام و یاد و راه اوست و زیارت ، یکی از راههای یاد و احیاء خاطره است ، زیارت امام حسین (ع) بویژه در روز بیستم ماه صفر که اربعین آن حضرت است ، فضیلت بسیار دارد .

 

ادامه نوشته