گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

جلسه تکریم و معارفه فرمانده پایگاه امام حسن عسکری علیه السلام برگزار شد

جلسه تکریم و معارفه فرمانده پایگاه امام حسن عسکری علیه السلام برگزار شد

جلسه تکریم و معارفه فرمانده پایگاه امام حسن عسکری (ع) فرمانداری کاشان با حضور سرپرست و معاونین فرمانداری ، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ، فرمانده بسیج حوزه ادارات ناحیه مقاومت بسیج ، کارکنان فرمانداری کاشان و رئیس و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و  اعضای بسیج این پایگاه در سالن جلسات فرمانداری کاشان برگزار شد. در این جلسه از خدمات احمدرضا طحانی قدردانی و علی عباس سلیمانی مقدم بعنوان فرمانده پایگاه منصوب شد.

سرپرست فرمانداری کاشان در این جلسه گفت: بررسی ابتکارات حضرت امام در طراحی و تأسیس نهادهای انقلابی در ظرف زمانی خود ضروری و با اهمیت است و نشان از بینش و تدبیر امام خمینی (ره) برای پاسداری از ارزش ها و اهداف انقلاب دارد.

دکتر حمیدرضا مومنیان افزود: نامگذاری روز قدس، دستور تأسیس جهاد سازندگی و نهضت سوادآموز و بسیاری دیگر از این موارد هر کدام در فضای و شرایط زمانی خود نشان دهند اهمیت موضوعات حوزه مورد نظر دارد که یکی از برجسته ترین آنها فرمان امام برای تشکیل بسیج است.

وی تأکید کرد: بسیج تنیده شده در تار و پود جامعه است. سازمان و نهادی است که همه اقشار جامعه را در بر گرفته و رشد و بالندگی بسیج در طول دوران انقلاب به گونه ای بوده است که مایه افتخار برای کشور و انقلاب می باشد. حضرت امام به خوبی در توصیه ها و سخنرانی های خود ویژگی ها و خصوصیات بسیج را ذکر نموده که می توان بر اساس آن نقشه راه این نهاد انقلابی را ترسیم نمود. یکی از مهم ترین ویژگی های بسیج ، حضور موثر و فعالانه در میدان و عرصه مسائل اجتماعی است.

سرپرست فرمانداری کاشان با بیان این که انقلابی بودن یکی از مهم ترین ویژگی های بسیج است تأکید کرد: مقام معظم رهبری انقلابی بودن را برنامه داشتن در حوزه ی مسئولیت برشمرده اند.  بر این اساس با برنامه ریزی جایگاه بسیج حفظ شده و می توانیم شایسته تر از گذشته در مأموریت ها و رسالت های تعریف شده موفق عمل نماییم و ضروری است حرکت ها بر اساس منویات حضرت امام و مقام معظم رهبری تنظیم گردد تا دشمنان فرصت سوء استفاده پیدا نکنند.

در بخش دیگر این مراسم جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: بسیج بیش از آن که یک سازمان با مشخصه های خاص باشد یک فرهنگ است. هدف این فرهنگ در وهله اول حراست از اصل نظام و دستاوردهای نظام است . بسیج فراتر از ابعاد نظامی است اگرچه یکی از مهم ترین دستاوردهای بسیج در طول انقلاب دفاع مقدس است.

سرهنگ علیرضا شبانی زاده افزود: اساس بسیج بر آگاهی است. آگاهی که بر اساس آن تحلیل درستی از شرایط داشته باشیم و اقدامات خود را بر اساس آن استوار نماییم.

وی تأکید کرد: پایگاه بسیج امام حسن عسکری (ع) فرمانداری کاشان بعنوان محور پایگاههای بسیج ادارات می تواند نقش مهمی در استفاده از ظرفیت های موجود در راستای اهداف بسیج ایفا نماید.

در این جلسه احمدرضا طحانی گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه داد و همچنین علی عباس سلیمانی مقدم نیز بعنوان فرمانده پایگاه ابراز امیدواری کرد بتواند با استفاده مجموعه ی ظرفیت های این عرصه بدون در نظر گرفتن گرایش های سیاسی قدم های موثری در جهت اهداف بسیج بردارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد