گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

ارائه خدمات مشترکین در دفاتر پیشخوان

خبر

شرکت آب و فاضلاب کاشان:

تمامی خدمات مشترکین آبفا در دفاتر پیشخوان قابل ارایه است

 معاون خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: تمامی خدماتی مشترکان که تاکنون در مراکز و امور این شرکت انجام می شد، در دفاتر خدمات پیشخوان دولت قابل ارایه به مشترکان است.
«علی اکبر قانع»  اظهار داشت: ارایه این خدمات در دفاتر پیشخوان دولت برای رفاه، تسریع و تسهیل به مشترکان و تحقق بند ج ماده 47 قانون پنجم توسعه در واگذاری خدمات دستگاه های اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت انجام شده است.

وی، خدمات قابل ارایه به مشترکان شرکت آبفای کاشان در دفاتر پیشخوان دولت را 18 مورد عنوان کرد و افزود: فروش انشعاب آب، فاضلاب و صدور قبض تسویه حساب، علی الحساب و المثنی بخشی از این خدمات است.

وی، خدمات پس از فروش انشعاب آب و فاضلاب را از موارد دیگر قابل ارایه در دفاتر پیشخوان ذکر کرد و گفت: خدمات تغییرنام، تغییر قطر انشعاب، تغییر واحد و تغییر کاربری نیز بخش دیگری از وظایف دفاتر پیشخوان برای مشترکان شرکت آبفای کاشان است.

قانع اضافه کرد: حذف رفت و آمدهای مشترکان و فراهم کردن سطح دسترسی آسان مردم به خدمات مورد نیاز این شرکت از دیگر مزایای اجرای این طرح است به نحوی که مشترکان با مراجعه به نزدیک ترین دفتر پیشخوان می توانند در کم ترین زمان ممکن از خدمات مورد نظر استفاده کنند.

معاون خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب کاشان با بیان اینکه واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان در دو مرحله انجام شده است، یادآور شد: این شرکت در مرحله نخست طرح که در اواخر سال 90 انجام شد ارایه خدمات خود به شهروندان را از طریق پنج دفتر از 16 دفتر پیشخوان به صورت آزمایشی آغاز کرد.

به گفته وی، در مرحله نخست اجرای این طرح نقاط ضعف و قوت شناسایی و با برطرف کردن نقص ها و تقویت نقاط قوت، مرحله دوم با ورود بقیه دفاتر پیشخوان شهرستان به این طرح عملیاتی شد.

وی با بیان اهمیت آموزش مدیران و متولیان دفاتر به عنوان یک ضرورت، تاکید کرد: کاربران در دوره های آموزشی برگزار شده ضمن آشنایی با تمامی مراحل واگذاری انشعاب آب و فاضلاب و خدمات پس از فروش با قوانین، بخشنامه ها و آیین نامه های عملیاتی شرکت آب و فاضلاب آشنا شده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد