گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

جلسه ارشاد

امروز با توجه به هماهنگی قبلی جلسه ای با آقای باقرپور شیرازی سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در رابطه با مسائل نشریه بهشت پنهان به اتفاق مدیر مسئول نشریه مجتبی صادقی راس ساعت ۹ داشتیم که هرچند طبق معمول دیر از خواب بیدار شدم ولی به سرعت خودم را به ارشاد کاشان رساندم. 

 در فرصت ۲ ساعتی که با باقرپور بودیم صحبت های زیادی مطرح شد که هر چند خوب بود ولی طبق معمول کافی نبود و هر چه بیشتر صحبت شد ضعف های سیستم اداری بیشتر روشن می شد. وقتی فرهنگ و ارشاد یک بانک اطلاعاتی از خبرنگارهای خودش ندارد و از طرف دیگر می گویند کارمندمان این قدر کارشان زیاد است که نمی توانند سرهای خودشان را بخارانند، من می مانم که چه کار می کنند و خروجی این اداره چیست؟ بگذریم پیشنهادهایی  مکتوب به ایشان دادیم و راجع به آن صحبت شد.

دستنوشته ها

وبلاگ برزک همیشه آباد در رابطه با موضوعات مختلف کار شده است و دستنوشته های حقیر بین مطالب فراوان دیگر به چشم نمی آید. از این رو تصمیم گرفتم مطالبی که مربوط به خودم هست در یک وبلاگ جداگانه خدمت دوستان تقدیم دارم. 

امیدوارم مقبول واقع شود.