گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

لطف خدا چاره ساز است

لطف خدا چاره ساز است

شهردار سنگ تمام گذاشت. مهندس مسعود رضا فلاح مدیری توانمند است. اولین شهردار برزک است که تجربه شهردار بودن در سابقه خود دارد. علاوه بر این ، با کوله باری از تجربه کار در قسمت های مختلف شهرداری پا به برزک گذاشته است. جیک و پوک کار را می شناسد. از فرصت ها و محدودیت های کار در شهرداری با خبر است. فرآیندها را می شناسد و تأکید بر قانون و قانونمداری دارد. با این وجود کار در شهرداری به خصوص شهرهای کوچک سخت است. به خصوص که با پروژه نیمه تمامی مواجه شود که زیر بار بدهی گذشته کمر تا کرده است. با این وجود در جلسه ای که امروز در بخشداری و با حضور اداره های مسئول و جمعی از هیئت امنا رودخانه بیداک برگزار شد گفت تلاش خواهد کرد تا با کمک همدیگر اعتبارات را جذب و راهی برای اتمام کار بیابد.

جلسه به دعوت و محوریت جناب سید حسین رضوی بخشدار محترم برزک برگزار شد. فلسفه برگزاری جلسه ؛ گزارش اقدامات انجام شده و پیدا کردن راه حل برای مشکلات باقی مانده بود. به غیر از عزیزان اداره منابع طبیعی همه آمده بودند. شهردار محترم برزک ، آقای مهران فر رئیس شورای اسلامی ، جناب خیرخواه از جهاد کشاورزی ، جناب دشتی از امور منابع آب کاشان، مهندس هیئتی ناظر محترم مقیم پروژه ، جناب قندی کارشناس محترم بخشداری، جناب عباس مجد ، آقای حاج حسن شاهمیری، آقای حاج غلامحسین شائمی، آقای محمود بیدگلی زاده ، آقای حاج محمد موسوی و عزیزان پیمانکار آقای امین صلاحی و رضا ملک نژاد

گزارش کاملی از اقدامات انجام شده ارائه شد. مشکلات پروژه هم مطرح شد، دیوار چینی قسمت های باقیمانده از 2400 متر طول کار انجام شده، بندکشی دیوار، باز کردن راههای دسترسی ، احداث کانال های آب در دو طرف و پرداخت بدهی های گذشته و تأمین اعتبارات لازم برای مابقی پروژه مسائل و مشکلاتی بود که مطرح شد.

عزیزان تأکید داشتند کاری که انجام شده است به سرانجام برسد. گفتند می دانیم که بدهی ها بالا رفته است و  اعتبار مشخصی برای ادامه کار دیده نمی شود. می دانیم که دولت به واسطه تبعات تحریم های کم پول شده است و کفگیر اعتبارات دولتی به ته دیگ خورده است و همه ی اینها را می دانیم ولی حیفمان می آید کاری که با این همه مشقت و سختی به اینجا رسیده است کارهای تکمیلی آن انجام نشود. راه حل های مختلفی مطرح شد. از جذب کمک های مردمی گرفته تا پیگیری اعتبارات در اصفهان و تهران و پیشنهاد دلگرم کننده ای که در نهایت شهردار محترم ارائه کرد. قرار شده تأیید کار تا اینجا از طرف ناظر صادر شده به همراه صورت وضعیت ها به شهرداری تحویل گردد تا برای اتمام کار باقی مانده چاره ای اندیشیده شود.

جلسه که تمام شد برق شادی در چشم همه عزیزان جلوه ای ویژه داشت. احساس حاکم بر جلسه این بود که کار به خوبی و خوشی به سرانجام می رسد. و همه اینها از الطاف خداوند متعال است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد