گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

برند ملی و جهانی گل و گلاب کاشان

سرپرست فرمانداری کاشان در جلسه هم اندیشی برگزاری همایش اسانس ایران :

برند ملی و جهانی گل و گلاب کاشان

فرصتی برای تأمین منافع مردم منطقه است

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان در جلسه هم اندیشی مقدمات برگزاری همایش اسانس ایران که اریبهشت ماه سال جاری در کاشان برگزار می شود اظهار داشت: با توجه به این که برند ملی و جهانی کاشان در زمینه گل و گلاب مورد توجه قرار گرفته است ضروری است از بستر فراهم شده برای تأمین منافع مردم ، تولید کنندگان ، کشاورزان و سرمایه گذاران این حوزه استفاده نماییم.

به گزارش روابط عمومی در این جلسه که با حضور خانم مهندس مجدزاده معاون مدیرکل دفتر امور گلخانه، گیان دارویی و قارچ معاونت امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی و مسئولین و فعالین حوزه گل و گلاب شهرستان کاشان در سالن جلسات فرمانداری کاشان برگزار شد دکتر حمیدرضا مومنیان افزود: نقش دولت در حوزه گل و گلاب سیاستگزاری، جهت دهی و حمایت است و دولت همه نوع همکاری و همراهی در این حوزه انجام می دهد تا بخش خصوصی مسیر اصلی خود را پیدا نموده تا پیشرو در این صنعت باشد.

وی تأکید کرد: مهم ترین معضل در این حوزه خام فروشی گل و گلاب است که با توجه به ارزش افزوده در حوزه محصولات جانبی ضروری که مورد توجه بیشتر قرار گرفته و سمت و سوی تولیدات را در این راستا هدایت نماییم.

دکتر مومنیان افزود: همان گونه که تولیدکنندگان خوبی هستیم باید عرضه کنندگان شایسته ای نیز باشیم و این مستلزم توجه بیشتر صاحبان این حوزه به موضوع بازرگانی محصولات و فراهم کردن ساز و کار مناسب برای صادرات محصول به دیگر کشورهای دنیا می باشد.

مومنیان اظهار داشت: تحقق موارد بیان شده در بخش خصوصی متجلی می گردد که برگزای جلسات متعدد ، مذاکرت و تحقیقات علمی و تجربی با صاحبان صنایع، سرمایه گذاران و تولیدکنندگان به این بخش جان تازه ای داده و آن را حفظ می نماید . از اینرو برگزاری همایش اسانس ایران که در اریبهشت ماه سال جاری در کاشان برگزار می گردد در این راستا با اهمیت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد