گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

از ظرفیت مردم و منطقه در راستای توسعه و آبادانی شهر برزک استفاد شود

فرماندار در مراسم تکریم و معارفه شهردار برزک


از ظرفیت مردم و منطقه در راستای توسعه و آبادانی شهر برزک استفاد شود


سرپرست فرمانداری کاشان در مراسم تکریم و معارفه شهردار برزک با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ، مسئولین شهرستان و مردم شهر برزک که در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور این شهر برگزار شد گفت: مردم برزک بسیار بافرهنگ و فهیم هستند و مشارکت مردم در پروژه هایی که در دست اجراست مشهود می باشد.


دکتر حمیدرضا مومنیان افزود: امسال مزین به سال همدلی و همزبانی دولت و مسئولین است و قطعاً با هم فکری و هم افزایی  می شود راه های حل مسائل و مشکلات شهر را کوتاه تر کرد . برزک با ظرفیت نیروی انسانی تحصیل کرده و توانمندی که دارد می تواند از این ظرفیت ها به نحو مطلوب در راستای توسعه و آبادانی منطقه استفاده نماید.


وی اظهار داشت: مسئولیت ها فرصت و تهدید است ؛ فرصت از این جهت که با مسئولیت که از ناحیه خدمتگزاری فراهم می گردد می تواند از باب تحمل و پیگیری مشکلات مردم موجبات ارتقا و کمال اخلاقی و انسانی را برای فرد مسئول رقم بزند که قطعاً دعای خیر مردم را به همراه دارد و تهدید وآسیب است اگر خدای نکرده دچار عجب و غرور و خودپسندی و خودبزرگ بینی و نخوت بشویم که ضایعه اصلی اینجاست. امیدواریم از این فرصت ها برای خدمت به مردم استفاده کنیم.


سرپرست فرمانداری کاشان افزود: از ازلی که آفریده شده ایم تا آن ابدی که در پیش خواهیم داشت برجسته ترین و طلایی ترین دوران زندگی ما در این دنیا است که به اختیار خودمان هستیم و می توانیم خیر و شر را برای خودمان رقم بزنیم. قبل از این دوره زندگی که اختیاری نداشته ایم و بعد از آن نیز آن گونه که بیان می کنند اختیاری نداریم و تکلیفی بر کسی نیست و آنچه در دنیا کِشته ایم درو خواهیم کرد و این که گفته می شود دنیا مزرعه آخرت است ، لازم است چیزی بکاریم که محصول خوبی در آن دنیا به ما بدهد و این فرصت ها را به نحو احسن در خدمت به مردم به کار گرفته و این آمد و رفت ها و تکریم و معارفه ها در این راستا باشد. هر مسئولی روزی می آید و یک روز می رود. مهم آن است که انسان در دو دادگاه بدون احضار به آرامش برسد. دادگاه وجدان و دادگاه خداوند که امیدواریم همه ما در پیشگاه وجدان و در دادگاه عدل الهی روسفید و سربلند باشیم.


وی افزود: مسائلی که در مورد برزک مطرح شده است مسائل به حقی است و جای تأسف است که در گذشته کمتر به آن پرداخته شده است. از جمله آن می شود به راه برزک اشاره کرد. اتفاقات تلخی در این مسیر افتاده است و البته پی گیری هایی برای رفع مشکلات راه انجام شده است امیدواریم قول هایی که مسئولین داده اند عملی کنیم.


سرپرست فرمانداری کاشان اظهار داشت: از طریق مهندس طرفه معاون محترم استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی پیگیری هایی انجام گرفته است و قرار است که هفته آینده در منطقه حضور داشته باشند و مسائل را از نزدیک بررسی کنند و نقاط حادثه خیز مسیر بررسی شده است و امیدواریم عملیات اجرایی اصلاح نقاط حادثه خیز قبل از پایان سال شروع شود و همچنین اصلاح پل سعدآباد و پیچ نابر در دستور کار اداره راه و شهرسازی قرار گیرد ولی همه اینها پاسخگوی این راه طولانی نیست. پیشنهادهای مختلفی برای تعریض و اصلاح راه مطرح شده است که درحال بررسی می باشد و امیدواریم خدا توفیق بدهد تا با همیاری مردم مشکلات مرتفع گردد.


دکتر مومنیان گفت: امسال سال همدلی و همزبانی دولت و مردم است که همه ی آحاد جامعه را در بر می گیرد. مشکلات در همه جا هست. تفاوت سیلقه و دیدگاهها و اختلاف و نظر همه جا هست و آنچه اهمیت دارد آن است که به خرد جمعی و به رأی عمومی احترام بگذاریم و کارها را دنبال بکنیم و به نتیجه مطلوب و مورد نظر برسانیم و از این هم افزایی ها و سرمایه اجتماعی مردم غافل نشویم.


وی افزود: قبل از جلسه بازدیدی از منطقه و پروژه ساماندهی و دیوار چینی رودخانه بیداک انجام شد. مشارکت مردم در پروژه های ضروری شهر به خوبی در پروژه بیداک متبلور گردیده است حضور مردم و مشارکت و خودیاری در این طرح مشهود است. از زمان کلنگ زنی این پروژه تا کنون که مدت کوتاهی می باشد پروژه پیشرفت چشمگیری داشته است که امیدواریم آنچه خواسته مردم و مورد نظر مردم بوده است با شرایط مطلوب به انجام برسد و این پروژه نیز نهایی شود و مشکل سیل که باعث خسارت در منطقه می شود برطرف گردد.


دکتر مومنیان تأکید کرد: این مشارکت در جایی بیشتر مشهود است که مردم با  وجود کم آبی ، آب مورد نیاز پروژه را که مقدار قابل توجهی نیز می باشد تأمین کرده اند و امیداوریم با ظرفیتی که در منطقه است و با وجود سرمایه انسانی پویا و فعال، شاهد کارهای خوب و ارزنده بیشتری در منطقه باشیم.


سرپرست فرمانداری کاشان از زحمات آقای والی زاده و آقای عبدی تشکر نموده و همچنی به آقای فلاح شهردار برزک نیز خیر مقدم گفته و ابراز امیدواری کرد تا از توانایی و تجارب شهردار در راه آبادانی منطقه به صورت مطلوب استفاده گردد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد