گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

شروع دوباره

سلام

نداشتن وقت و زیاد شدن شبکه های اجتماعی باعث شده از وبلاگ نویسی غافل بشوم. ولی هرچی فکرش رو می کنم وبلاگ یه چیز دیگه است و مخاطب خاص خودش را دارد.

تولید خبر و گزارش و یادداشت در حیطه کاری بخشی از فعالیت این روزهای من است.الحمدالله  کتاب هم می خوانم و نقد و نظری بر آن می نویسم و بنا دارم از وبلاگ منتشر کنم.

کمک بفرمایید بیشتر بفهمیم و زیباتر بنویسیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
دی ایران جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:23 ب.ظ http://diiran.ir

با سلام و خسته نباشید

وبلاگ بسیار مفیدی داری و از شما درخواستی دارم اگر امکانش هست سایت ما رو به ادرس {{ diiran.ir }} به عنوان {{ سرگرمی و علمی }} لینک کنید. و اگر به ما سر بزنید خوشحال میشم سایت ما روزانه به روز میشود.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد