گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

تقارن سفر کاروان تدبیر و امید و دهه فجر منشأ خیر و برکت است

فرماندار کاشان گفت: تقارن حضور کاروان دولت تدبیر و امید در استان اصفهان با دهه فجر را به فال نیک می‌گیریم که قطعاً خیر و برکت برای مردم کاشان خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در کاشان، ابوالفضل صدرائیه شامگاه گذشته (سه‌شنبه) در جمع مردم فین کاشان در مسجد جامع فین بزرگ این شهر اظهار کرد: با وجودی که 36 سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی می‌گذرد ولی هنوز دشمنی استکبار جهانی تمام نشده و انقلاب همواره خاری در چشم آنان بوده است و قطعاً هیچ موقع دست از دشمنی بر نخواهد داشت.

وی که به مناسبت ایام دهه فجر در این جشن مردمی شرکت کرده بود، افزود: نکته مهم آن است که انقلاب را مرور کنیم. ببینیم کجا بودیم و چه می‌خواستیم و امروز کجا هستیم و چه می‌خواهیم. و دلایل پیروزی انقلاب چه بود.

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که شرایط را برای انقلاب مهیا نمود اتکا صرف به بودجه‌های نفتی بود آسیبی که همواره مورد توجه مقام معظم رهبری است و ایشان در دو دهه قبل آن را به عنوان یکی از نگرانی‌های خود عنوان نمودند و تأکید کردند اتکا اقتصاد ایران از نفت باید رها شود ولی می‌بینیم در طول سال‌های گذشته همچنان اتکا اصلی بودجه بر نفت رقم خورده است.

معاون استاندار اظهار کرد: یازدهمین سال برنامه چشم انداز و آخرین سال برنامه پنجم توسعه است و باید این خبر خوب را به مردم شریف بدهیم که با دوراندیشی دولت تدبیر و امید و با نگاه ویژه‌ای که دکتر روحانی دارند بودجه 93 برای اولین بار در طول 20 سال گذشته از اتکا به بودجه نفتی رها گشته و می‌توان گفت تنها 31 و نیم درصد آن وابسته به نفت است.

وی گفت: اینها راهکارهایی است که ما در در مقابل توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی که اقتصاد ما را هدف قرار داده است بیمه می‌کند.

فرماندار افزود: رفاه مردم در حوزه بهداشت و سلامت دغدغه دیگر مقام معظم رهبری بوده است که الحمدالله در همین راستا شاهد طرح تحول سلامت هستیم که دولت تدبیر و امید آن را به سرانجام رسانیده است.

معاون استاندار یادآور شد: اگر مسئولین ارشد نظام بر اساس منویات مقام معظم رهبری حرکت نمایند بسیاری از مشکلات مردم و جامعه حل خواهد شد و همه اینها بر اساس همدلی و همگرایی و انسجام مسئولین خواهد بود.

فرماندار کاشان گفت: تقارن حضور کاروان دولت تدبیر و امید در استان اصفهان با دهه فجر را به فال نیک می‌گیریم که قطعاً خیر و برکت برای مردم کاشان خواهد داشت.

صدرائیه افزود: حضور نماینده محترم هیئت دولت جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر علوی که به منظور بررسی چالش‌ها و مشکلات و درخواست‌های مردم به کاشان می‌آیند برای مردم و منطقه موثر خواهد بود.

وی یادآور شد: شاخص‌ها در محورهای مختلف در کاشان بحمد الله از بسیاری از استان‌ها در جایگاه بالاتری قرار داد ولی وقتی به زیرساخت‌ها نگاه می‌کنیم که باید برای رفاه مردم مهیا می‌شد با مشکلات بسیار روبرو می‌شویم که البته امیدواریم با وجود آیت الله نمازی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و انسجام مدیریت شهری روند توسعه‌ای خود روزافزون شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد