گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

گروه سایپا نگاه توسعه ای به کاشان داشته باشد

 فرماندار کاشان:
گروه سایپا نگاه توسعه ای به کاشان داشته باشد

کاشان- ایرنا- فرماندار کاشان گفت: تمرکز «گروه خودروسازی سایپا» به این منطقه باید با نگاه توسعه ای باشد و مسوولان شهرستان نیز آمادگی ارائه زیرساخت های لازم را در این زمینه به سایپا کاشان دارند.

به گزارش ایرنا، «ابوالفضل صدرائیه» روز یکشنبه در نشست با مدیران سایپا کاشان تاکید کرد: کاشان و سایپا دو برندی هستند که موفقیت هرکدام در گرو خدمات متقابل است.

وی توسعه سایپا را فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاران کاشانی دانست و افزود: سرمایه گذاران از قابلیت ها و ظرفیت های بالایی برخوردارند و توسعه سایپا کاشان نیز این فرصت را برای مشارکت موثر آنان فراهم می آورد.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه اجرای زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی کاشان افزود: منطقه ویژه اقتصادی می تواند در بعد تهیه مواداولیه برای سایپا کاشان تاثیرگذار باشد.

فرماندار کاشان تاکید کرد: مجموعه مدیریتی شهرستان همانگونه که در راه اندازی سایپا در این شهرستان تلاش کرد، برای توسعه و گسترش این مجموعه نیز آمادگی دارد.

وی با بیان اینکه شرکت سایپا کاشان باید در مجموعه مدیریت صنعتی این شهرستان به عنوان شاخص تعریف شود، خاطرنشان کرد: خودروسازان با نگاه مدیریتی به روز که در تولید خودرو دارند، می توانند این نگاه مدیریتی را در مدیریت صنعت کاشان تبیین کنند.

صدرائیه همچنین اظهار داشت: مجموعه سایپای کاشان باید با اتکا به دانش نیروی انسانی متخصص داخلی به اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری عینیت بخشد.

وی با اشاره به اینکه با سیاست های اقتصاد مقاومتی که در پیش رو داریم و دولت تدبیر و امید نیز در تلاش برای اجرای آن است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی آن است که متکی برتولیدات داخلی، ارزآوری و صادرات آن به سایر کشورها باشد که این مهم هم اکنون در مجموعه سایپا کاشان محقق شده است.

معاون استاندار اصفهان تصریح کرد: عملکرد سایپا، عینیت بخشیدن به شعار اقتصاد و فرهنگ است چون توانسته با دانش بومی، قابلیت ها و توانمندی های منطقه، افزون بر افزایش تولیدات داخلی، زمینه اشتغال بیش از سه هزار نفر را بطور مستقیم و 20 هزار نفر را به صورت غیرمستقیم فراهم آورد.

صدرائیه گفت: خودروهای با کیفیت تولیدی سایپا، افرون بر نیاز بازارهای داخلی هم اکنون به برخی کشورها از جمله عراق و سوریه نیز صادر می شود.

وی یادآور شد: کاشان بلحاظ داشتن استعدادهای ذاتی و مزیت هایی نسبی بعنوان یک شهر صنعتی در کشور مطرح شود و در برندهایی که برای کاشان تعریف می کنیم، سایپا می تواند دارای رتبه نخست این برندها باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش مشارکت موثر سایپا کاشان در مسائل اجتماعی شهرستان را یک خواسته معقول و منطقی مردم این خطه بیان کرد و گفت: از این منظر، مجموعه سایپا می تواند در کنار مدیریت شهری قرار بگیرد.

فرماندار کاشان این شهرستان را قطب تولیدات صنعتی و گلاب و عرقیات گیاهی بیان کرد و گفت: کاشان قطب فرش ماشینی کشور و همچنین در رتبه دوم یا سوم جهان بلحاظ تولید این محصول قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد