گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

شور حماسی برنامه‌های دهه فجر را در مسیر سازندگی هدایت کنیم

معاون سیاسی فرماندار کاشان گفت: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت است که با اجرای برنامه‌های مناسب و جذاب، نسل جوان را با  آرمان‌های انقلاب اسلامی آشنا کنیم تا بدانند که چرا انقلاب شد و لازمه حفظ و تداوم آن چیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در کاشان، حمیدرضا مومنیان در جلسه کمیته‌های 15 گانه دهه فجر کاشان اظهار کرد: برنامه ‌های دهه فجر نباید خسته کننده و تکراری باشد، بلکه باید از شور و شعف حماسی برخوردار باشد تا با انرژی که ایجاد می‌کند بستر سازندگی و بالندگی بیش از گذشته کشور را فراهم کند.

وی با بیان اینکه شور حماسی برنامه‌های دهه فجر را در مسیر سازندگی هدایت کنیم، تصریح کرد: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از راه‌های معرفی انقلاب اسلامی به جوانان نسل سومی است تا با آشنایی این دستاوردها قدر انقلاب را بدانند و بیشتر از قبل پای بند نظام و اهداف انقلاب اسلامی باشند.

معاون سیاسی فرماندار کاشان یادآور شد: دیدار با خانواده شهدا نباید منحصر به دهه فجر باشد، بلکه باید در طول سال و به نحوی که برای خانواده شهدا ایجاد مزاحمت نکند به دیدار آنان رفت و نشان داد که جانفشانی شهدا در طول زمان در جامعه منشأ خیر و برکت است.

مومنیان در خصوص سخنرانان مراسم دهه فجر گفت: بهترین کار آن است از کسانی به عنوان سخنران استفاده کنیم که خاطرات انقلاب را برای نسل جوان بازگو کنند و روحیه ایثار و از خودگذشتگی را که عملاً تجربه کرده‌اند به جامعه انتقال دهند.

وی افزود: شهدای انقلاب در جای جای شهر، خون خود را پای درخت انقلاب جاری نموده‌اند و چه نیکو است که در همان مکان به بازگویی رشادت‌های آنان پرداخته و صحنه‌های رشادت آنان را بازآفرینی کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد