گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

دوست می دارم ریاست را...

برزک منتظر کارهای بسیاری است. صنایع بلوار ورودی و منطقه گلدشت و پریان و سالن ورزشی بی بهره از آب آشامیدنی است. جلسه ای بامسئولان و ذینفعان گرفته و همچنان پیگیریم ولی برای تحقق آن می باید هر روز به منظور جذب اعتبار به کاشان ، اصفهان و تهران رفت و پیگیری نمود.
مناطق بالادست مثل دم قاشون و قاسوره نیز آب آشامیدنی ندارند . از نعمت گاز بی بهره هستند. کشاورزان آن منطقه در سختی هستند. جلسه های بسیاری در این خصوص گرفته ایم ولی همچنان پیگیری باید کرد.
ساماندهی رودخانه های بالادست یک ضرورت است. اگر خدای ناکرده یک سیل بیاید به خاطر اینکه رودخانه بعد از سیل چند سال پیش مجدد مسدود شده است سیل در باغ های مردم می افتد. امور منابع آب حریم و بستری که برای رودخانه مشخص کرده واقع بینانه نیست و باید تلاش کرد که با ساماندهی رودخانه این عدد را واقعی و قابل اجرا نمود. دو هفته پیش جلسه ای در امور منابع آب گرفتیم. جلسه بعدی قرار شد با هیئت امنا کشاورزان و دیگر مسئولان در فرمانداری برگزار شود ولی پیگیری لازم است.
پروژه های آبخیزداری هم مغفول مانده است. تنها دو بند اجرا شده و آن هم رها شده. نگهداری می خواهد. این طور نیست که بسازی و رها کنی و این نیز نیاز به پیگیری شورا دارد.
برزک را شهر گردشگری و توریستی می شناسند ولی نه پارک مناسبی برای آن ساخته شده است و نه محلی مناسبی برای اسکان گردشگر. طرح جامعی در این خصوص طراحی شده است که نیاز به پیگیری دارد....
حمل و نقل بار و مسافر شهر برزک نیز یکی از بی سامان ترین حمل و نقل است. به حال خود رها شده است. به تازگی قرار است شهرداری به کمک نماینده تاکسی داران مدیریت کند ولی همچنان نیاز به پیگیری دارد. در طول یک سال گذشته جلسات و پیگیری های بسیاری در این خصوص انجام شده است ولی همچنان کار دارد.
برزک از بستر مناسب مخابراتی برخوردار است ولی همچنان برای اتصال  به شبکه جهانی اینترنت با مشکل مواجه می شویم. نیاز به پیگیری دارد. چند روز پیش به اداره مخابرات کاشان رفتم. دیروز با دیگر مسئولان صحبت کردم. کارهای مقدماتی انجام شده است. نیاز به پیگیری دارد.
کشاورزی برزک شغل اصلی مردمان این خطه است. کارهایی برای بالابردن بهره وری این بخش انجام شده. باغی احداث شده که دود بی مدیریتی و کم آبی از آن به هوا می رود. نیاز به پیگیری دارد. طرح جامعی در این خصوص آماده کرده ام. نیاز به پیگیری دارد....
ساختمان دانشگاه پیام نور نیاز به پیگیری دارد. جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه و دیگر دوستان هماهنگ کردم و به تهران رفتیم و کارهای دیگری که کمک کردیم ولی همچنان نیاز به پیگیری دارد... 

.
ولی
متأسفانه زیر حجمی از کار و پیگیری که وظیفه خود می دانم با کم لطفی  برخی دوستان مواجه می شوم. در اتاق فلان مسئول نشسته  و برای برزک درخواست تسهیلات می کنم می گوید از طرف دوستان شما پیامک می آید که اول تکلیف سکونت ایشان را مشخص کنید.
خوشبختانه تکنولوژی پیامک این امکان را در اختیار برخی از دوستان قرار داده است که زمستان در آفتاب رو و تابستان در سایه بنشینند و با پیامک ذهن ما و دیگران را به هم ریخته و آبروی خود برده و زحمت ما را زیاد نمایند.
وقتی دوست نزدیک و همکار ما در حضور نماینده عالی دولت بگوید: « من را رئیس کنید تا تشویش اذهان عمومی نکنم » و «ریاست را دوست دارم» چه می توان گفت؟

نظرات 1 + ارسال نظر
همه وجودم برزک شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:37 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت برادر عزیز آقای رفیعی.
جناب آقای رفیعی بنده به عنوان یک برزکی از شما خواهش میکنم جلوی ایجاد تشنج در شورا را بگیرید چرا که در شهر پخش شده است یکسری دوستان در شورا حب ریاست طلبی گرفته اند و به هر طریقی میخواهند فقط مهر بدست بشوند.چرا این افراد منافع شخصی خود را به منافع مردم مظلوم برزک ترجیح میدهند؟
در این یکسال ما شاهده پیشرفتهای روبه جلو و ثبات بسیارخوبی در شورا و شهرداری بودیم و این بخاطر شما و دوستان فقط مخلصتان در شوراست.ما تا بحال چنین افراد تحصیل کرده ای در شورا نداشتیم چرا میخواهند مهندس علیرضا رفیعی نباشند چرا میخواهند استاد مصطفوی نباشند چرا علیه خود شما جبهه گرفته اند؟ما به شما افراد تحصلیکرده و قلم بدست رای دادیم تا شاهده ثبات و پیشرفت در برزک باشیم و لاغیر. ما مردم از شما میخواهیم هر کس که در شورا سنگ اندازی میکند برخورد کنید زیرا آنها نمیتوانند پیشرفت برزک را ببینند و فقط به فکر منافع خودشان هستند.
«اِعْلَمُوا اَنَّ حَوائِجَ النّاسِ اِلَیْکُمْ مِنْ نِعَمِ اللّه‏ِ عَلَیکُمْ فَلاتَمَلُّوا النِّعَمَ فَتَتَحَوَّلَ اِلی غَیْرِکُمْ؛1 بدانید نیازمندیهای مردم که [به شما مراجعه می‏کنند] از نعمتهای الهی است پس نعمتها را افسرده نسازید [یعنی مبادا با رنجاندن مردم نیازمند کفران نعمت کنید] که این وظیفه خدمت رسانی به دیگران محوّل خواهد شد.»

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد