گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

ادب و احترام؛ گفتمانی که شایسته مردم برزک است

 سرمایه های برزک - بخش اول

اگر دستان مهربان شاگردان این استاد فرزانه در کنار هم ردیف شود دامن به وسعت دشت های سرسبز برزک می گستراند تا آواز قدردانی و سپاس در کوهها سر به فلک کشیده این خطه خضرایی طنین انداز شود.
عاشقانه عمری در تعالی و ارتقای فرهنگ برزک صرف نموده است و در آستانه بازنشستگی نیز از کار و تلاش فروگذار ننمود و با انگیزه ی ایجاد اشتغال و کاهش مهاجرت و با کمک تعدادی از دوستان و علاقمندان اقدام به تأسیس کارخانه ای نمود که همچنان با سرانگشت تدبیر این استاد فرهیخته پابرجا و در رونق اقتصادی منطقه منشأ اثر و خیر و برکت است.
چند روز پیش در معیت دوستان شورا و شهردار محترم در محضر ایشان زانوی شاگردی چون گذشته بر زمین زدم و سراپاگوش دغدغه هایش را شنیدم و درس زندگی، کار و تلاش آموختم.
چکیده کلام استاد تأکید بر گفتمانی بود که شایسته مردمان بافرهنگ برزک است. گفت: در طول مدت تدریس یاد ندارم که در ادب و احترام فرزندان این مرز و بوم کوتاهی نموده باشم و همواره توجه به کرامت انسانی را مد نظر قرار دادم.
با نگاه به این مرد علم و عمل صحبت های رئیس محترم شورا برایم تداعی شد که داشته ها و سرمایه های برزک انسان های بزرگ و بزرگواری هستند که در سراسر گیتی منشأ خیر و برکتند و رهرو تحقق آرمان های والای جامعه انسانی می باشند.
بی شک انسان ها از نقاط ضعف و اشکال مبرا نمی باشند ولی قطعاً مردم برزک معترفند که جناب ابوالقاسم مبین زاد یکی از سرمایه های بی بدیل برزک است که شایسته است تا قدردان وی بوده و دغدغه های انسان مدارانه ، تلاش های انسان دوستانه و زحمات طاقت فرسای ایشان را به خصوص در حوزه آموزش و پرورش و همچنین صنعت و رونق اقتصادی منطقه مورد توجه قرار داده و به رسم ادب و احترام قدردان خوبی های ایشان باشیم. انشاءالله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد