گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

شهردارمان کو

نظر یک دوست در خصوص مطلب «قانون، رانت و ملاحظه کاری»

تو که راست میگی؟..................
مرد باشو هر مطلبیو که میزنی پاش وایسا و به شعور مردم و بعضی از زحمت کشای مردم اهانت نکن اقای رفیعی حالا خیلی زوده که شما و امثال شما بخواهند با این مطالب مردمو به سمت شخص خاصی به شور بیاورند
به جای این مطالب تفرقه انگیز همراه با لفظ قلم برو ببین مشکل مردم چیه
شد یه بار یه متن درباره مشکل بانک ملی برزک که در آستانه بسته شدنه بنویسی.شد یه بار ببینی ساکنین خیابان زاینده رود چه مشکلی دارند؟ اصلا شهردارتون کو؟ 

  

گفتگو کنیم 

سلام دوست خوبم.
فکر می کنم شما عصبانی هستید. من به چه کسی اهانت کردم؟ خدا مرا نبخشد اگر به کسی اهانت کنم. مهم ترین مشکلات مردم همانطور که امام جمعه محترم در ابتدای کار شورای چهارم فرمودند سه چیز بود:
1- آسفالت معابر
2- انتقال آب ویشنگ
3- مشکلات ناشی از منطقه حفاظت شده.
شورا با کمک همه دلسوزان برزک و به خواست خداوند متعال این سه مشکل را کمتر از یک سال حل نمود و به سرانجام رسانید.
بحث بانک ملی یک بحث کارشناسی است که در اولین فرصت به آن خواهم پرداخت فکر می کنم فعلا بهانه ای است برای ضعیف جلوه دادن شورا. شورایی که به خواست خداوند متعال امتحانش را پس داده است.
اما شهردارمان کو؟
به نظر می رسد شما همه را زیرنظر دارید. عیبی ندارد. حتما نیت شما خیر است. شهردار در مرخصی است. اگر از نظر شما شهردار اجازه ندارد به مرخصی برود بحث دیگری است؟
پیشنهاد می شود شما همچنان همه را زیر نظر گرفته و مشکلات را گزارش بدهید تا انشاءالله شورا به حل آن همت کند.
من شما را دوست می دارم و موفقیت شما را از خداوند متعال آرزو می کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
عارضی یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:31 ب.ظ

زنده باد بر عضو فعال شورای برزک - رفیعی عزیز-
ارادتمند عارضی

درود بر جناب مهندس عارضی عزیز. امیدوارم لیاقت دوستی شما را داشته باشم و عاقبت به خیر باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد