گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

قانون، رانت و ملاحظه کاری

بخش هفتم 

سلسله یادداشت هایی با عنوان «قانون ، رانت و ملاحظه کاری» در مباحث روزهای گذشته به رشته تحریر درآمد. این مطالب شخص خاصی را نشانه نرفته بود ولی به نظر می رسد تنظیم مطالب در معدودی از پاراگراف ها شخص یا افرادی را به ذهن مخاطب متبادر می سازد. 

خدمت تک تک دوستان عرض می کنم اینجانب در طول عمر مطبوعاتی نسبت به هیچ شخص خاص موضع گیری نکرده و انشاءالله نخواهم کرد. که این امر را به خطا می دانم. آنچه مورد توجه اینجانب است عملکردهاست که تلاش دارم با نقد و تحلیل مناسب؛ بستر خدمتگزاری بیشتر به مردم را فراهم نموده و اطلاعات عمومی را افزایش دهم. 

از همین جا از فرد یا افرادی که تصور نموده که خطاب بخشی از مطالب بوده اند پوزش می طلبم و تمام سعی خود را به کار خواهم گرفت مطالبم از جاده نقد عملکردها به خاکی هدف قراردادن اشخاص حقیقی منحرف نگردد. انشاءالله

نظرات 2 + ارسال نظر
بدبختم یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:37 ب.ظ

تو که راست میگی؟..................
مرد باشو هر مطلبیو که میزنی پاش وایسا و به شعور مردم و بعضی از زحمت کشای مردم اهانت نکن اقای رفیعی حالا خیلی زوده که شما و امثال شما بخواهند با این مطالب مردمو به سمت شخص خاصی به شور بیاورند
به جای این مطالب تفرقه انگیز همراه با لفظ قلم برو ببین مشکل مردم چیه
شد یه بار یه متن درباره مشکل بانک ملی برزک که در آستانه بسته شدنه بنویسی.شد یه بار ببینی ساکنین خیابان زاینده رود چه مشکلی دارند؟ اصلا شهردارتون کو؟

سلام دوست خوبم.
فکر می کنم عصبانی هستی. من به چه کسی اهانت کردم؟ خدا مرا نبخشد اگر به کسی اهانت بکنم. مهم ترین مشکلات مردم همانطور که امام جمعه محترم در ابتدای کار شورای چهارم فرمودند سه چیز بود:
1- آسفالت معابر
2- انتقال آب ویشنگ
3- مشکلات ناشی از منطقه حفاظت شد.
شورا با کمک همه دلسوزان برزک و به خواست خداوند متعال این سه مشکل را کمتر از یک سال حل نمود و به سرانجام رسانید.
بحث بانک ملی یک بحث کارشناسی است که در اولین فرصت به آن خواهم پرداخت فکر می کنم فعلا بهانه ای است برای ضعیف جلوه دادن شورا. شورایی که به خواست خداوند متعال امتحانش را پس داده است.
اما شهردارمان کو؟
قطعاً به نظر می رسد شما همه را زیرنظر دارید. عیبی ندارد. قطعاً نیت شما خیر است. شهردار در مرخصی است. اگر از نظر شما شهردار اجازه ندارد به مرخصی برود بحث دیگری است؟
پیشنهاد می شود شما همچنان همه را زیر نظر گرفته و مشکلات را گزارش بدهید تا انشاءالله شورا به حل آن همت کند.
من شما را دوست می دارم و موفقیت شما را از خداوند متعال آرزو می کنم.

جواد دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:09 ق.ظ http://enayatibarzoki.blogfa.com

سلام
متاسفانه همین بد بینی هاست که جلو پیش رفتها را می گیرد. چرا باید چشممان را به خدماتی که در طول دوره کوتاه دوره چهارم شورای اسلامی برزک، انجام شده ببندیم و فقط دنبال سیاه نمائی باشیم؟ چه شخص و گروهی است که از عیب عاری باشد؟
اگر خدمات شورا را کنار نقاط ضعفش بگذاریم اصلاً به چشم نمی آید.
باید در راستای پیشرفت برزک همدل شد نه بد دل. باید برای خدمت به برزک دست همدیگر را بفشاریم نه اینکه دست یکدیگر را رو کنیم.
با تشکر

درود بر جناب عنایتی عزیز. معتقدم اگر خدمتی و کاری انجام شده است لطف خداوند و نیت پاک مردمان نجیب برزک است و اگر کم کاری است نشان از آن دارد که شورا می بایست همت بیشتر می کرد.
از لطف شما سپاسگزارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد