گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

اصلاح خط آب ویشنگ به برزک آغاز شد

با حضور نماینده دفتر مقام معطم رهبری

 اصلاح خط آب ویشنگ به برزک آغاز شد  

اصلاح خط انتقال آب چشمه ویشنگ به شهر برزک طی مراسمی با حضور نماینده دفتر مقام معظم رهبری و مسئولان منطقه آغاز شد.

 نماینده دفتر مقام معظم‌ رهبری پنجشنبه شب در این مراسم، منطقه برزک را یکی از محروم‌ترین بخش‌های شهرستان کاشان دانست و اظهار کرد: اقدامات خوبی در این دولت انجام شده که پروژه خط انتقال بی‌شنگ یکی از آنها است.

حجت الاسلام موسوی کاشانی، ایمان و تدین مردم برزک را مثال‌زدنی خواند و یادآور شد: این شهر از لحاظ فرهنگی و دینی سبقه طولانی دارد و تدین مردم به برکت وجود عالمان دینی این منطقه است.

وی در ادامه تصریح کرد: استان شدن کاشان در صورتی محقق می‌شود که شهرهای اقماری و اطراف این شهرستان توسعه و پیشرفت یابد. موسوی کاشانی خاطرنشان کرد: در صورتی که شهرستان آران و بیدگل و شهرها و بخش‌های شهرستان کاشان آباد و توسعه‌یافته باشد آنگاه می‌توان شهر کاشان را مرکز استان دانست و این امر مستلزم توسعه و پیشرفت منطقه بزرگ کاشان است که البته فراتر از این دو شهرستان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مصرف آب شهروندان ایرانی را بیش از استانداردهای جهانی دانست و بیان داشت: متأسفانه گله‌مندی صاحبان هتل‌ها و خانه‌‌هایی که در ایام حج در اختیار حجاج قرار می‌گیرد از مصرف بی‌رویه آب توسط شهروندان است که باید در این خصوص فرهنگ‌سازی مناسبی صورت گیرد.

 نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم عنوان کرد: محرومیت منطقه برزک در حدی است که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است

 عباسعلی منصوری مردم برزک را مهربان، وفادار و همراه با صفای باطن توصیف و تصریح کرد: هماهنگی مدیران شهری برزک با محوریت روحانیت شاخص و ویژگی بارز این منطقه است.

اصلاح خط انتقال آب به طول 8.5 کیلومتر از چشمه ویشنگ به شهر برزک در حالی اجرا می‌شود که بیشترین مسیر این طرح در منطقه کوهستانی و صعب‌العبور است.

نظرات 2 + ارسال نظر
جواد دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ق.ظ http://enayatibarzoki.blogfa.com

سلام
جا دارد از همه ی زحمت کشان در عرصۀ خدمتگذاری به مردم برزک خصوصاً اعضای محترم شورای اسلامی برزک و شهردار و بخشدار و خاصه از امام جمعه محترم برزک و حجت الاسلام موسوی کاشانی که خدمات شایانی به شهرمان نموده اند، تقدیر و تشکر نموده و از خداوند دوام توفیق ایشان را از خداوند درخواست کنم.
و از همۀ مردم دلسوز برزک درخواست کنم تا با وحدت و یکدلی به کمک خدمت گذارانشان بروند.

mostafa چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:31 ق.ظ http://hamindorobar.blogfa.com/

با سلام و خسته نباشید ... بنده به نوبه خود ازشما و سایر اعضای محترم شورا ، آقای شهردار و بخش دار و امام جمعه محترم و سایر دلسوزان کمال تشکر و قدردانی را دارم.. موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد