گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

نبود کمربندی، امنیت کاشان را به خطر انداخته است

سرهنگ غلامی: 

نبود کمربندی، امنیت کاشان را به خطر انداخته است

رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: نبود کمربندی در شهرستان کاشان باعث شده وسایط  نقلیه سنگین از داخل شهر تردد نموده و شاهد مشکل آفرینی و به خطر افتادن امنیت شهروندان باشیم.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا در کاشان سرهنگ حسین غلامی در جلسه شورای ترافیک شهرستان کاشان اظهار کرد: کمربندی شهر که در سال‌های گذشته به این منظور استفاده می‌شده اکنون به واسطه توسعه شهر در داخل شهر واقع شده و مشکلاتی را برای شهروندان کاشانی ایجاد نموده است.
 
وی افزود: استان اصفهان بعد از استان‌های تهران، خراسان رضوی و فارس چهارمین استان حادثه خیز تصادفات کشور است و در استان، بعد از شهر اصفهان، بالاترین آمار تصادفات مربوط به شهر کاشان است.

رییس پلیس راهور استان اصفهان موتور سیکلت‌ها را مهمترین عامل تصادفات در شهرستان کاشان دانست و خاطرنشان کرد: نبود کمربندی باعث شده که بیشتر تصادفات در این شهرستان بین کامیون‌ها و موتور سیکلت‌ها رخ دهد.
 
غلامی یادآور شد: نبود کمربندی مشکلی است که  طی چند سال اخیر مورد توجه مسئولان امر قرار گرفته، ولی به نظر می‌رسد اعتبارات کاشان در حدی نیست که بتواند کمربندی مناسبی برای شهرستان ایجاد نماید.
 
وی، بلوار قطب راوندی و خیابان امیرکبیر کاشان را دو نقطه حادثه خیز این شهر دانست و تصریح کرد: برخلاف اسم بلوار قطب راوندی که مشهور و قابل احترام است، ولی این بلوار به کشتارگاه مردم کاشان چه از حیث مالی و جانی تبدیل شده است.
رییس پلیس راهور استان اصفهان، کاهش عرض معبر و استفاده از جزیره‌های ترافیکی را روش‌ مناسبی در کنترل ترافیک دانست و ادامه داد: محدود کردن و یا مسدود کردن نقاطی که از تجمع عبور عابر پیاد برخوردار است و استفاده از پل عابر پیاد و تجهیز بلوار به دوربین کمک می‌کند تا آمار تصادفات بلوار قطب راوندی و خیابان امیرکبیر کاشان را کاهش دهیم.
 
غلامی ابراز امیدواری کرد با همکاری همه سازمان‌های مسئول بتوانیم وضعیتی را ایجاد کنیم که در شأن مردم شهرستان کاشان باشد.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد