گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

تقدیر رئیس شورای برزک از مسئولان آبفای کشور و کاشان

شورای اسلامی دوره چهارم به محض آغاز فعالیت رسمی و بر اساس اولین اولویت و ضروری ترین نیاز مردم برزک و تأکید امام جمعه محترم پیگیری اعتبار تأمین اصلاح خط انتقال آب چشمه ویشنگ برزک را در دستور کار خود قرار داد.


رئیس شورای اسلامی شهر برزک گفت: وظیفه دارم از زحمات دکتر تشیعی نماینده محترم وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور و مدیرعامل و مدیران آبفای کاشان و برزک در خصوص خدمات رسانی به مردم زحمتکش برزک و آغاز اجرای خط انتقال آب ویشنگ تقدیر و تشکر کنم.
 
« سید محمد رضا مصطفوی»  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان با اعلام این مطلب  افزود: خالق هستی را شاکریم که نعمت گرانقدر آب را به ما ارزانی داشت و وظیفه ماست که با استفاده بهینه و درست قدر این نعمت الهی و عنایت حضرت حق را بدانیم و سپاسگزار باشیم که به طور قطع و یقین شکر نعمت، نعمتت افزون کند؛ کفر، نعمت از کفت بیرون کند.
 
رئیس شورای اسلامی برزک با اشاره به روند پیگیری این اقدام گفت: شورای اسلامی دوره چهارم به محض آغاز فعالیت رسمی و بر اساس اولین اولویت و ضروری ترین نیاز مردم برزک و تأکید امام جمعه محترم پیگیری اعتبار تأمین اصلاح خط انتقال آب چشمه ویشنگ برزک را در دستور کار خود قرار داد.
 
وی یادآور شد: با مکاتبات و پیگیری فراوان و ملاقات با مسئولان محترم وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور و شرکت آب و فاضلاب کاشان و مساعدت های مسئولان کشور و شهرستان و حمایت تیمسار منصوری نماینده محترم مردم شهرستان های کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و تلاش ها و همکاری های صمیمانه جناب مهندس اسدی مدیرعامل محترم آبفای کاشان و معاونین محترم به لطف خداوند این درخواست شهروندان برزک با دستور مقام محترم وزارت نیرو جناب آقای چیت چیان تحقق پیدا کرد.
 
رئیس شورای اسلامی برزک گفت: اکنون شاهد حضور نماینده محترم وزارت نیرو و معاونت آبفای کشور، مسئولان محترم آبفای کاشان در برزک بودیم تا جهت اجرای خط انتقال آب ویشنگ به طول 9 کیلومتر برنامه ریزی لازم انجام گیرد.
 
سید محمدرضا مصطفوی تأکید کرد: اطمینان واثق دارم که این اتفاق مبارک و انجام دیگر امور زیربنایی و با اهمیت ممکن نبود مگر با همدلی و اتحاد و تعامل مردم خوب برزک که یدالله مع الجماعه.
 
رئیس شورای اسلامی برزک گفت: وظیفه خود می دانم به نمایندگی از مردم شهر برزک از همه مسئولان و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی که در به ثمر نشستن این پروژه مهم همکاری و حمایت نمودند تشکر و قدردانی بنمایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد