گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

همچنان پیگیر حل مشکلات برزک هستم

تیمسار منصوری: 

همچنان پیگیر حل مشکلات برزک هستم 


نماینده مردم شهرستان های کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح راه ارتباطی کاشان – برزک – ورکان، محیط زیست برزک، اصلاح خط انتقال ویشنگ ، تکمیل سالن درمانگاه و سالن ورزشی برزک، از مهم ترین مسائلی است که به دنبال حل و رفع آن هستیم.
تیمسار منصوری که در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان محله امام خمینی برزک حاضر شده بود اظهار داشت: جلسات متعددی با حضور امام جمعه، شورای اسلامی ، بخشدار برگزار کرده ایم که سعی شده است کارها را پیگیری می کنیم هرچند شرایط اقتصادی ممکلت به صورت ویژه است و تنگناهای مالی وجود دارد.
وی تخصیص 500 میلیون تومان اعتبار به منظور رفع نقاط حادثه خیز جاده کاشان برزک را یکی از اقدامات انجام شده ذکر و گفت: این مبلغ از طریق وزارتخانه جذب شده که می بایست برای تحقق آن پیگیری نمود.
منصوری تدوین برنامه راهبردی را توسط شهرداری برزک یک اقدام مهم و ضروری دانست و گفت: با این اقدام اولویت های مشخص شده و اولین اقدام که روکش آسفالت معابر می باشد انجام گرفته است.
وی برگزاری جشنواره در شهر برزک را با اهمیت ذکر کرد و گفت: صنعت توریسم ، صنعت بسیار مهمی است که می بایست با رویکرد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال مورد توجه قرار گرفته و برگزاری جشنواره هایی از این دست یکی از راههای جذب گردشگر به منطقه می باشد.
منصوری گفت: گزارش هایی برگزاری جشنواره در برزک نشان دهنده آن است که با کمترین آسیب ، هنجارهای جامعه و ارزش های فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صنعت توریسم با بسیار از دیگر مسائل گره خورده و اصلاح راه ، توجه به مسائل بهداشت و درمان و مسائل خدماتی موارد مهمی است که می بایست همزمان مورد توجه قرار گرفته و همه ی اینها با محوریت امام جمعه و پیگیری دیگر مسئولان قابل حل است.
تیمسار منصوری اذعان داشت: وجود امام جمعه برزک  در بخش باعث دلگرمی ما و همه مسئولان است و انگیزه بیشتر برای کار و حرکت می باشد.
وی حجت الاسلام حلاجی مفرد را دارای بینش، تفکر و بلندنظری دانست و ابراز امیدواری کرد که مسائل و مشکلات با محوریت ایشان و همکاری شورای اسلامی و بخشداری و دیگر مسئولان به بهترین نحو حل گردد.  


امام جمعه: بخش برزک نیازمند توجه بیشتر است
 

امام جمعه برزک نیز در این جلسه گفت: بخش برزک نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان است و قابلیت های این بخش، منطقه بکر و مردم متدین فرصت مناسبی برای خدمتگزاری بیشتر است.
حجت الاسلام حلاجی مفرد افزود: آقای منصوری از روزی که نمایندگی مردم کاشان ، آران و بیدگل را به عهده گرفتند انصافاً همکاری خوبی داشتند و از همه بالاتر درک صحیح و بجایی که ایشان دارند قابل توجه و با اهمیت است.
وی تصریح کرد: دغدغه مردم را نمی توان نادیده گرفت و خدا کند فردی که مسئولیتی به عهده می گیرد مردم را بفهمد که در اینصورت به آنان بها می دهد و مشکلاتشان را پی گیری می کند.
امام جمعه برزک، ارتباط شورای اسلامی بخش برزک با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را خوب دانست و گفت: اعضای شورای شهر برزک افراد فهیمی هستند و توانسته اند با ارتباط خوبی که با مسئولان به خصوص نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برقرار کنند و با برنامه ریزی و اولویت بندی مشکلات شهر را تا رسیدن به نتیجه پیگیری نمایند.
حلاجی مفرد تصریح کرد: اگر اکنون اصلاح خط انتقال ویشنگ نزد وزیر و مسئولان وزارت نیرو و آبفای کشور مورد توجه قرار گرفته نشان از پیگیری شورای اسلامی شهر و مساعدت نماینده محترم مردم درمجلس شورای اسلامی دارد و امیدواریم مشکلات شهر برزک با پیگیری های انجام شده به نتیجه مطلوب برسد. 


تقدیر و تشکر رئیس شورا از تیمسار منصوری 


رئیس شورای اسلامی شهر برزک نیز ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت های تیمسار منصوری گفت: لازم است این موضوع را ذکر کنم که شورای اسلامی شهر برزک هر زمان به نماینده مردم مراجعه نمودند علی رغم ترافیک کاری که ایشان دارند با روی باز شورا را به حضور پذیرفته و دغدغه های شورا را مورد توجه قرار داده اند.
سید محمدرضا مصطفوی یادآور شد: پیگیری تیمسار منصوری در خصوص جذب اعتبار جهت اصلاح راه کاشان – برزک، اصلاح خط انتقال ویشنگ ، کمک به تکمیل سوله ورزشی آموزش و پرورش و دیگر مشکلات برزک حائز اهمیت است.
وی گفت: من به نمایندگی از مردم برزک از زحمات و پیگیری های تیمسار تشکر و قدردانی می نمایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد