گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

کلنگ دانشگاه پیام نور برزک به زمین زده شد

همزمان با جشن گل و گلاب؛ 

کلنگ دانشگاه پیام نور برزک به زمین زده شد

فرماندار کاشان گفت: دانشگاه، حوزه علمیه و مجموعه‌های علمی، دروازه‌های توسعه منطقه و شهر هستند و چشم انداز شهر برزک با وجود حوزه عملیه و دانشگاه پیام نور روشن‌تر از گذشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در کاشان، ابوالفضل صدرائیه در مراسم کلنگ‌زنی دانشگاه پیام نور برزک اظهار کرد: سیاست دولت تدبیر امید آن است که کلنگ پروژه‌ای بر زمین بزنیم که اعتبارات آن تأمین شده باشد تا با ساخت و به ثمر نشستن آن اعتماد عمومی افزایش یابد.

وی تأکید کرد: موفقیت دانشگاه پیام نور برزک در همراهی خیرین و پیگیری شورای اسلامی شهر، هیئت موسس و مسئولان محلی است.
صدرائیه یادآور شد: افزایش رشته های دانشگاهی و پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد می تواند به عنوان پویایی هرچه بیشتر دانشگاه پیام نور برزک مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.
رییس شورای اسلامی شهر برزک نیز در این مراسم گفت: برزک سابقه‌ای دیرین در خصوص علم، اندیشه، ادب، هنر و فرهنگ داشته و در طول تاریخ شاهد ظهور علمای برجسته‌ای در عرصه‌های مختلف از این منطقه بوده‌ایم.

سید محمدرضا مصطفوی افزود: دانشگاه پیام نور برزک اکنون در ساختمان استیجاری آموزش و پرورش مستقر است که با ساخت ساختمان اختصاصی برای دانشگاه می‌توانیم قدم‌های بیشتر و موثرتری در خصوص ارتقاء کمی و کیفی دانشگاه برداریم.

وی یادآور شد: شورای اسلامی برزک تلاش دارد با تعامل و رایزنی با دانشگاه پیام نور استان و تهران و هم‌چنین خیرین دانشگاه ساز پروسه ساخت و ساز دانشگاه را تسریع بخشد.

عضو هیئت موسس این دانشگاه اضافه کرد: وجود مراکز علمی و دانشگاه در مناطق کمتر توسعه یافته نه تنها باعث رونق آن مناطق می‌شود، بلکه به شهرهای بزرگ کمک می‌کند تا از معضلات تمرکز و تراکم جمعیت رها شوند.
مصطفوی، آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی مناطق شهری و پرجمعیت را جدی ارزیابی کرد و افزود: توزیع یکنواخت جمعیت در شهرستان برکات بسیاری به همراه دارد که متأسفانه از دید مسؤلان امر مغفول مانده است.

وی یادآور شد: مجموعه‌های علمی و آموزشی در شهرهای کمتر توسعه یافته باعث جلوگیری از مهاجرت شده و با اهمیت است و امیدواریم با تلاش و همت همه هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری ساختمان دانشگاه پیام نور باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد