گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

برگزاری جشنواره گل و گلاب در برزک

شهردار برزک با اشاره به برگزاری جشنواره گل و گلاب در هشتم و نهم خردادماه در این منطقه گفت: برگزاری جشنواره گل و گلاب فرصتی مناسب برای معرفی قابلیت‌های منطقه و شهر برزک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در کاشان، مرتضی والی زاده در جلسه رسمی شورای اسلامی برزک افزود: شهرداری به دنبال این نیست که صرف آوردن یک هنرمند تنها موجبات جشن و شادی بی هدف را رقم زند، بلکه به دنبال آن هستیم پتانسیل‌های گردشگری و جاذبه‌های دیدنی شهر برزک را در معرض دید همگان قرار بدهیم.

وی تدوین سند چشم انداز و برنامه شهری برزک را اقدام بزرگ دیگری در حوزه شهرداری دانست و گفت: در یک دوره چهارساله هر اقدامی باید بر اساس برنامه انجام گیرد و این امر باعث کاهش هزینه‌ها، جلوگیری از اتلاف هزینه و توجه به اولویت‌ها می‌شود.

شهردار برزک در خصوص آسفالت معابر تصریح کرد: آسفالت معابر اصلی شهر نتیجه حمایت همه جانبه شورا و مدیریت شهری است و چنانچه پیگیری مستمر چندین ماهه شهرداری و شورا نبود این اقدام به سرانجام نمی‌رسید.

والی زاده اضافه کرد: اقدامات شهرداری براساس برنامه‌ای مبتنی بر نظرسنجی از مردم است و خدمات شهری و آسفالت معابر شهر در رأس درخواست‌های مردمی قرار گرفته است.

وی مدیریت شهری را در صورتی موفق ارزیابی نمود که عملکرد آن بر اساس توجه به اولویت‌های شهری باشد و افزود: آسفالت همه معابر در شهر باعث شد تا به گفته بسیاری از مردم، روحیه کار و خدمات در شهر زنده شود.

شهردار برزک تأکید کرد: وقتی برق خوشحالی و امید در چشم مردم دیده می‌شود خستگی‌های مسؤلان رفع شده و نتیجه یک اقدام با نیت خدمتگزاری به مردم مشهود می‌شود.

والی زاده برآورد اولیه هزینه آسفالت همه معابر شهر را 300 میلیون تومان ذکر کرد و گفت: به نظر می‌رسد با اتمام کار و آسفالت همه معابر هزینه تمام شده بیش از برآورد اولیه باشد.

وی خاطر نشان کرد: زیرسازی خیابان دانش برزک نیز با مخلوط ریزی بیش از 100 کامیون به اتمام رسیده است و آماده آسفالت می‌باشد.

شهردار برزک تصریح کرد: توان مالی شهرداری کفاف هزینه‌های این چنینی را نمی‌دهد، ولی رویکرد شهرداری این گونه بوده است که کاری  فراتر از توان شهرداری انجام گرفته و به دنبال جذب بودجه آن حرکت نماییم.

نظرات 2 + ارسال نظر
بچه محل آقاعلی عباس شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:59 ب.ظ http://mohammadhosein93.blogfa.com/

سلام
وبلاگ زیبایی دارید هموطن
دست مریزاد

طباطبائی فر دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:49 ق.ظ

با سلام وعرض ادب وارادت
خسته نباشیدو خداقوت به شما ودیگر دست اند کاران که زحمت اینچنین همایشها وجشنواره ها رامیکشید موفقیت روز افزون دلسوزان این خطه را از خداوند متعال خواهانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد