گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

از 500 میلیون اعتبار، لکه‌گیری سهم برزک شد

رییس شورای اسلامی شهر برزک گفت: از 500 میلیون تومان اعتباری که با پیگیری نماینده مجلس در شورای اسلامی از طریق وزارت راه و شهرسازی به اداره راه و شهرسازی کاشان اختصاص داده شد، تنها لکه‌گیری چند متر آسفالت سهم بخش برزک شده است.
 
سید محمدرضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در کاشان، افزود: بعد از دو سال پیگیری همه مسؤلان 500 میلیون تومان اعتبار برای این مسیر جذب شد، اما مشخص نیست این اعتبارات سر از کجا در آورده است.
 
وی اظهار کرد: در جلسه‌ای که به اتفاق امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر برزک با مدیرکل راه و شهرسازی استان داشتیم، قول همه مساعدتی در زمینه‌های مختلف داده شد، ولی به نظر می‌رسد اداره راه و شهرسازی کاشان هیچ حرف شنوی از مقامات بالادست ندارد و شاهد هیچ اتفاقی در این حوزه نیستیم.
 
مصطفوی تصریح کرد: بخش برزک به عنون محروم‌ترین بخش شهرستان مورد غفلت مسؤلان واقع شده است و این امر باعث شده تا بسیاری از روستاها خالی از سکنه و مهاجرت افزایش پیدا کند.
 
رییس شورای اسلامی برزک تأکید کرد: مردم این بخش توقع زیادی ندارند. تنها 3 کیلومتر از این مسیر طولانی نیازمند روکش آسفالت است که در حال حاضر قابل تردد نیست.
 
وی با طرح یک پرسش از مسؤلان یادآور شد: شورا وظیفه دارد درخواست منطقی مردم را منتقل کند. آیا درخواست روکش آسفالت برای 3 کیلومتر از راه طولانی بخش برزک انتظار زیادی است؟
 
مصطفوی گفت: جاده از سه راهی مرق تا نابر غیرقابل تردد است و با لکه گیری قابل اصلاح نیست و این اقدام اداره راه و شهرسازی کاشان غیرقابل توجیه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد