گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

جلسه شوراهای اسلامی بخش برزک با منصوری

چند روز پیش جلسه ای با حضور برخی از اعضای شوراهای اسلامی بخش برزک با مصطفی منصوری پسر تیمسار منصوری برگزار شد.
مصطفی منصوری که خود با حضور در بخش های مختلف شهرستان به صورت میدانی مشکلات مردم را رصد کرده بود در گفتگو با اعضای شوراهای اسلامی بخش به بررسی این مشکلات پرداخت و از اعضای شوراها درخواست کرد که سه مشکل اولویت دار حوزه خود را بیان نمایند.
هرچند این اقدام دفتر تیمسار منصوری نشان از دلسوزی و پیگیری ایشان در خصوص رفع مشکلات مردم بخش های مختلف شهرستان دارد ولی به نظر می رسد ورود به حوزه اجرایی شهرستان است.
همگان معترفند شأن نماینده مجلس، قانون گذاری و تمرکز بر تصویب قوانین است و هرچند درخواست های مردمی چیزی جدای از این می باشد و شخص تیمسار منصوری با پاسخگویی به خواست های معمول و غیر معمول نشان داده که علاقمند به رفع مشکلات مردم به هر نحو می باشد و قائل به این نیست که وظیفه ای در این خصوص دارد یا ندارد ولی چنانچه این امر به صورت رویه درآید باعث بالابردن توقع مراجع کنندگان خواهد شد که در طولانی مدت نمی تواند به نفع مردم و منطقه باشد.
با این وجود معتقدم چنانچه انگیزه پاسخگویی به مشکلات مردم در هر حوزه همچنان از طریق دفتر منصوری وجود داشته باشد و پیگیری شود می بایست مشکلات مردم از طریق شوراها آنالیز،‌ کارشناسی و اولویت بندی شده  و  به صورت مکتوب و در نامه های جداگانه به دفتر ایشان ارسال گردد.
همچنین چنانچه درخواستی از طریق سربرگ و امضای شخص منصوری به وزارتخانه ها و نهادها ارسال گردد به سرعت پاسخ داده خواهد شد.
وظیفه دارم به عنوان عضوی از شورای اسلامی شهر برزک و شهرستان کاشان از دلسوزی، همت و همراهی تیمسار منصوری نماینده خوب مردم شهرستان های کاشان، آران و بیدگل تشکر و قدردانی کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد