گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

فعالیت ستاد هماهنگی سفر در تمام سال


معاون فرماندار کاشان:
ارائه خدمات به گردشگران کاشان از وضعیت انفعالی خارج شود


قائم‌مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر کاشان گفت: تاکنون خدمات ارائه شده به میهمانان و گردشگران وارد شده به منطقه به صورت موقت، مقطعی و انفعالی بوده است که لازم است این اقدامات به صورت هدفمند انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محسن فخری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر کاشان در نوروز سپری شده اظهار داشت: عملکرد اعضای این ستاد در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال گردشگران نوروزی مثبت و قابل قبول ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به دو بعد اقتصاد و فرهنگ در نامگذاری سال جدید بیان داشت: می‌توان با توجه ویژه به فرصت‌های فرهنگی و اقتصادی صنعت گردشگری این امر را در حوزه توریسم منطقه محقق کرد.

معاون فرماندار کاشان با بیان اینکه تاکنون خدمات ارائه شده به میهمانان و گردشگران وارد شده به منطقه به صورت موقت، مقطعی و انفعالی بوده است گفت: لازم است اقدامات انجام شده را با اتخاذ برنامه‌های مناسب به صورت هدفمند اجرا کنیم.

فخری تأکید کرد: شناخت و رصد شرایط موجود همراه با هدف‌گذاری مناسب و برنامه‌ریزی برای تحقق به عنوان مأموریت جدید ستاد هماهنگی سفر کاشان در سال جدید قابل تعریف است.

وی از گردشگری به عنوان اقتصاد پاک و زمینه تبادل فرهنگی نام برد و گفت: چنانچه به این حوزه به صورت حساب شده و طبق برنامه کلان توجه شود می‌تواند اقتصاد و فرهنگ را به معنای حقیقی متحول کند.

این مسئول قابلیت گردشگری کاشان را یادآور شد و افزود: در کنار جاذبه‌های تاریخی و طبیعی وجود مراسم سنتی و با شکوه قالیشویان، زیارت امامزادگان و مراسم سنتی عزاداری به خصوص در ماه محرم و صفر در کنار آیین‌ها و تعزیه‌های منطقه فرصت و امتیاز معنوی بزرگی را برای کاشان رقم زده که قادر است در انتقال تصویر معنوی و فرهنگی منطقه بسیار مثمرثمر باشد.


ایسنا: خدمات گردشگری موقت، مقطعی و انفعالی است

ایمنا: گردشگری به عنوان اقتصاد پاک موضوع مهمی است

کاشان نیوز: فعالیت ستاد هماهنگی سفر در تمام سال

باشگاه خبرنگاران جوان: ستاد هماهنگی سفر شهرستان کاشان در تمام سال فعالیت می کند

نظرات 1 + ارسال نظر
شفیعی مطهر سه‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:20 ق.ظ http://modara.blogfa.com

با سلام و سپاس
از شیوه جالب اطلاع رسانی شما ممنونم.خیلی بهره بردم.
در کسب رضای حق موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد