گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

ضرورت انتشار روزنامه در کاشان

تحقیق

ضرورت انتشار روزنامه در کاشان


روزنامه کاشان آهنگ دلنواز فرهنگ و مدنیت است که از دشت سیلک در آسمان ایران اسلامی طنین انداز شده و زبان و بیان شایستگی مردمان مهد تمدن است در طول زمان، از گذشته دور تا افق بی انتها

این تحقیق کوشیده است علاوه بر اثبات نیاز منطقه کاشان به رسانه های فعال به خصوص روزنامه ، قابلیت های تیم رسانه ای بهشت پنهان را در خصوص تحقق این امر نشان دهد.


برای دریافت فایل تحقیق اینجا کلیک کنید


نظرات 4 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:14 ب.ظ http://buy-book.ir

سلام
به مدد مدیریت مدیران شهری ما ، آسفالت خوب برای مردم آرزو شده و ما در مورد انتشار روزنامه صحبت می کنیم ...
فقط دنبال سر و صدا هستیم کسی دنبال کار کردن نیست

سلام دوست عزیز. بااحترام موافق صحبت شما نیستم. هرچیزی جای خودش. اگر خدا بخواهد همه خیابان ها آسفالت میشه. بهتر نیست در امور فرهنگی هم قدمی برداریم.

حسین سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 ق.ظ

با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شد ضرورت انجام کار فرهنگی جایگاه ویژه ای دارد و مسئولیت برو بچه های فرهنگی را دوچندان کرده است. بنده هم با این حرف موافقم که کار فرهنگی اهمیتش از اسفالت کوچه و خیابان نه که بالاتر است ،و به عبارتی اصلا قابل قیاس نیست.

شفیعی مطهر سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ق.ظ http://modara.blogfa.com

با سلام و سپاس و آرزوی موفقیت روزافزون برای شما

محمدرضا روپیکر پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:31 ب.ظ

باسلام باتوجه به اینکه فرهنگ در تمامی ابعاد جامعه ساری وجاری است پرداختن به آن هم دارای ظرافت های خاص خود است اگر همزمان با ساختن شهرها وبالا رفتن برج وباروها به مسائل فرهنگی هرشهر با توجه به داشته ها وپیشینه هایش توجه می شد این همه معضلات ومشکلات اجتماعی وخانوادگی گریبانگیر جامعه نمی شد.امید است در این کار موفق باشید.ازاینکه کسانی هستند که به جای بالا بردن برج ها به فکر بالا بردن هرهنگ جامعه هستند خرسندم .ایام بکام ومستدام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد