گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

سازمان مردم نهاد « فردای سبز برزک »


توسط یک سازمان مردم‌نهاد
1500 اصله درخت به شهرداری برزک اهدا شد


به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، با اهدای یک‌هزار و 500 اصله نهال سبز مثمر و تزئینی به واحد سبز شهرداری برزک، سازمان مردم نهاد «فردای سبز برزک» ورود خود را  به جامعه مدنی به طور رسمی اعلام کرد.

عضو هیئت مؤسس سازمان مردم‌نهاد «فردای سبز برزک» صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد درخت اهدایی از طریق رایزنی با سازمان‌های مسئول تهیه و تحویل شهرداری برزک شد تا با به ثمر نشستن آن شاهد سرسبزی روزافزون این خطه خضرایی باشیم.

سید مصطفی طباطبایی‌فر افزود: جمعیت فردای سبز برزک با حضور تعدادی از جوانان تحصیلکرده و علاقه‌مند این شهر فعالییت خود را از تابستان سال جاری آغاز کرد و در جلسات متوالی اقدام به تدوین اساسنامه و اهداف و شیوه‌ها نموده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر اساسنامه این مجموعه مردم‌نهاد ثبت سایت وزارت کشور شده و مدارک افراد هیئت مؤسس برای انجام طی مراحل اداری تحویل فرمانداری کاشان شده است.

عضو هیئت مؤسس سازمان مردم‌نهاد «فردای سبز برزک» تأکید کرد: فضای سبز، طبیعت بکر و چشم‌اندازهای زیبا و طبیعی این شهر مهم‌ترین شاخص و مزیت نسبی منطقه است که باید برای حفظ و توسعه آن تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اصل 50 قانون اساسی حفاظت از محیط زیست وظیفه تمامی شهروندان است و جمعیت فردای سبز برزک با این رویکرد وارد عرصه شده است.

طباطبایی‌فر، تقویت نهادهای مدنی را به سود توسعه و پیشرفت شهر دانست و یادآور شد: چنانچه مسئولان برای شکل‌گیری هر چه بیشتر این سازمان‌های مردم‌نهاد تلاش کنند جامعه از نتایج خوب آن بهره‌مند خواهد شد.

وی، هدایت، جهت‌دهی و تقویت سازمان‌های مردم نهاد به همراه گذشت و سعه صدر توسط مسئولان و متولیان را لازمه شکل‌گیری نهادهای مدنی ذکر و عنوان کرد: امیدواریم با نهادینه شدن این تشکل مدنی همه از ثمرات آن برخوردار گردند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی نعیمی یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:07 ق.ظ

کارت درسته سیّد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد