گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

حمایت مردم کاشان از اجرای شبکه فاضلاب شهری

عضو شورای اسلامی شهر کاشان مطرح کرد:

حمایت مردم کاشان از اجرای شبکه فاضلاب شهری

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: مردم کاشان با وجود تمام مشکلاتی که شبکه فاضلاب شهری برایشان ایجاد کرده با بردباری از این پروژه حمایت کرده و آن را یک نیاز زیربنایی شهر می‌دانند ولی این بدان معنی نیست که کم و کاستی‌ها را نادیده گرفته و برای رفع و اصلاح آن چاره اندیشی نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان جواد حاج قدیری با بیان این مطلب به خبرنگاران در کاشان گفت: ضرورت و اهمیت این پروژه به درستی برای مردم و برخی از مسئولین تبیین و تشریح نشده و این امر مسئولیت متولیان امر را بیش از گذشته می‌کند.
حاج قدیری در تشریح ضرورت شبکه فاضلاب شهری در کاشان گفت: جلب رضایت مسئولین کشور و بانک توسعه اسلامی برای اجرای شبکه فاضلاب شهری به راحتی اتفاق نیفتاده بلکه مطالعات آن در یک فرآیند طولانی و بر اساس یک اقدام علمی و کار‌شناسی انجام گرفته است.
عضو شورای اسلامی شهر کاشان با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری یقین دارد که متولیان و زحمتکشان شبکه فاضلاب شهری نه تنها در مقابل آنان نیستند بلکه برای خدمت به منطقه و مردم تلاش کرده و نیازمند همراهی و حمایت بیش از پیش هستند.
حاج قدیری تصریح کرد: اجرای شبکه فاضلاب شهری اقدام شایسته‌ای است که ریشه در پیگیری و عملکرد مسئولان و شوراهای اسلامی گذشته دارد و با کمک مسئولان و شورای اسلامی فعلی به ثمر خواهد نشست.
وی تأکید کرد: خدمت به مردم و منطقه از ناحیه هر گروه و جریانی انجام صورت گیرد می‌بایست برای آن احترام و ارزش قائل شد و با آن همراهی نمود چرا که اصل برای همهٔ دلسوزان نظام خدمتگزاری بی‌منت به مردم است.
حاج قدیری پساب استحصالی از تصفیه خانه فاضلاب شهری کاشان را با اهمیت توصیف کرد و گفت: بهترین چاههای آب روزی به انتها می‌رسند و بحران آب در دشت کاشان با وجود تعدد چاه‌های آب روز به روز بیشتر شده است.
وی افزود: پساب حاصل از فاضلاب شهری کاشان یک فرصت است که می‌بایست با برنامه‌ریزی مناسب آن را جایگزین برداشت بی‌رویه از منابع زیرزمینی نمود.
حاج قدیری تأکید کرد: کاستی‌ها و نواقص ناشی از اجرای شبکه فاضلاب شهری کاشان غیرقابل دفاع است و می‌بایست به هر طریق برای اصلاح آن همت کرد.
وی تصریح کرد: برای پیشرفت و آبادانی شهر کاشان نیاز به یک اجماع و اتحاد همگانی در سطح مدیریت شهر داریم تا پاسخگوی نیازهای به حق مردم شریف و نجیب کاشان و منطقه باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد