گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

آغاز مطالعات آبرسانی به مناطق مسکونی اطراف برزک

نائب رئیس شورای شهر برزک خبر داد
آغاز مطالعات آبرسانی به مناطق مسکونی اطراف برزک
نائب رئیس شورای اسلامی شهر برزک از توابع شهرستان کاشان از آغاز مطالعات آبرسانی به مناطق مسکونی اطراف این شهر خبر داد.

محمد علی سنجریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در نشست مشترک  اعضای شورای اسلامی شهر برزک، مسئولان آبفای کاشان و برزک مقرر شد به موازات تحقق اصلاح خط انتقال ویشنگ مطالعات طرح‌های آبرسانی به مناطق مسکونی اطراف برزک و صنایع کارگاهی در دستور کار کارشناسان آبفا قرار گیرد.

وی افزود : در این نشست مشکلات آبرسانی به مناطق مسکونی اطراف شهر برزک از جمله مسکن مهر و صنایع کارگاهی و راهکارهای برون‌رفت از این مشکل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر برزک یادآور شد: در این جلسه مشکلات مردم در مناطق مسکونی دم قاشون، قاسوره، گلدشت  مسکن مهر و صنایع کارگاهی به اطلاع مسئولان شرکت آب و فاضلاب شهرستان کاشان رسید.

به گفته وی، شورای شهر برزک کاشان همکاری خود را در زمنیه جذب اعتبار، جلب مشارکت‌های مردمی و هر گونه پیگیری و همکاری در راستای حل مشکلات مردم به مسئولان آبفا اعلام نموده است.

این عضو شورای اسلامی شهر برزک کاشان خاطرنشان کرد: مردم شهر برزک که از قطعی متوالی آب در رنج و مضیقه بودند با اقداماتی که شرکت آب و فاضلاب کاشان در سال‌های اخیر داشته است از این مشکل رها شده و تانکرهای ذخیره آب بر پشت و بام‌های برزک کارایی خود را از دست داده‌اند.

شهر برزک از توابع شهرستان کاشان  با جمعیت ساکن 3 هزار و 200 نفر، در دامنه کوه‌های کرکس و در 45 کیلومتری جنوب غربی شهرستان کاشان، 60 کیلومتری شهرستان میمه و 55 کیلومتری شهرستان دلیجان و در مسیر جاده ای قرار دارد  و به عنوان یکی از مراکز تولید گل و گلاب شهرستان کاشان محسوب می‌شود که همه ساله در ایام گل‌چینی و گلاب‌گیری پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی است.

نظرات 3 + ارسال نظر
جواد دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ق.ظ http://enayatibarzoki.blogfa.com

سلام
مردم هم گاهی کم کاری هائی دارند. خدا به مسئولین توفیق خدمت و به مردم توفیق همکاری با مسولین، جهت ساختن شهری ایده آل بدهد.

دوست عزیز
با تمام وجود اعتقاد دارم همشهریان قانع برزک همواره زحمت کش بوده و نه تنها کم کاری نداشته اند بلکه بیش از توانشان مایه گذاشته اند. مردم شایسته خدمات بیش از این هستند که اکنون وجود دارد. وظیفه شورا و دیگر مسئولان آن است که برای تحقق خدمات مطلوب بیش از گذشته فعالیت کنند. انشاءالله

جواد چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ق.ظ http://enayatibarzoki.blogfa.com

سلام
جای خوشبختی است که یکی از اعضای شورای شهر چنینی نظری دارد. امیدوارم خدا توفیق خدمت روز افزون به شما عنایت کند.

با سلام و احترام. فکر می کنم همه اعضا چنین نظری دارند.

حسین راستی پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید استفاده کردیم از مطالب شما ممنون

درود بر شما .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد