گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

ظرف شهرستان برای کاشان سرریز شده است

 در گفتگو با کاشان‌نیوز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن:
با آوردن «استراو» به کاشان می‌خواستم توان‌منطقه را به رخ دنیا بکشم
من وقتی می‌خواستم جک استراو را به کاشان بیاورم تصمیم داشتم بیش از ۸۰۰ مدیرکارخانه فعال در منطقه را جمع کرده و توانمندی‌های منطقه را به رخ دنیا بکشم.

عباسعلی منصوری با آوردن «استراو» به کاشان می‌خواستم توان‌منطقه را به رخ دنیا بکشمکاشان نیوز: نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: نظرات همهٔ طیف‌ها و گروههای سیاسی را برای انتخاب فرماندار کاشان گرفته‌ام ولی همگرایی آنان برای انتخاب گزینه قوی و توانمند کار آسانی نیست که به راحتی عملیاتی گردد.
عباسعلی منصوری در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کاشان به خبرنگار کاشان نیوز گفت: مشکلات کاشان در حال حاضر ناشی عدم استقلال و زیر نظر اصفهان بودن از یک طرف و از سوی دیگر ضعف برخی از مسئولین شهرستان می‌باشد.
وی با بیان اینکه ده سالی است که ظرف شهرستان برای کاشان سرریز شده است افزود: کاشان نسبت به بیش از ۸ استان کشور جلو‌تر است. این ظرف را باید عوض کنیم تا پیشرفت و توسعه در آنجا شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: کاشان نه تنها باج به هیچ استانی نمی‌دهد بلکه از بسیاری از آن‌ها بالا‌تر است. فرصت‌های خوبی را از دست داده‌ایم که باید برای جبران آن بیش از گذشته تلاش کنیم.
منصوری افزود: من وقتی می‌خواستم جک استراو را به کاشان بیاورم تصمیم داشتم بیش از ۸۰۰ مدیرکارخانه فعال در منطقه را جمع کرده و توانمندی‌های منطقه را به رخ دنیا بکشم.
وی یادآور شد: باید کشورهای خارجی بفهمند در حالی که دائم ما را تهدید و تحریم می‌کنند ولی منطقه کاشان به عنوان یک قطب صنعتی و اقتصادی فعال است و نه تنها نیازهای منطقه و کشور را برطرف می‌کند بلکه در سطح جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
منصوری با تأکید بر اینکه باید از زیر نظر استان اصفهان خارج شویم افزود: ۵ میلیارد تومان برای ورزشگاه کاشان پیگیری کردم که مبلغ ۳ و نیم میلیاردتومان به سازمان تربیت بدنی استان واریز شد ولی ریالی از این مبلغ برای کاشان اختصاص پیدا نکرد.
وی گفت: برای تحقق استان کاشان در حال طی کردن مسیرهای اصولی هستیم ولی دو سالی است که شورای امنیت ملی بحث استان شدن‌ها را زیر نظر گرفته و کار سخت‌تر شده است ولی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم. به محض اینکه راه باز شود انشاءالله اولین اتفاق تحقق استان کاشان خواهد بود.
این مقام مسئول به کارگیری مدیران توانمند برای شهرستان را یک بحث داخلی عنوان کرد و گفت: ما باید به موازات تحقق استان کاشان تلاش کنیم تا مدیران و مسئولان قوی در منطقه به کار گیریم. مدیرانی که متناسب با کاشان باشند و ظرفیت‌های بی‌شمار و بالقوه منطقه را در جهت منافع مردم به کار گیرند.
منصوری گفت: گزینه پیشنهادی من برای تصدی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان آقای مهندس علی اصغر قانع بود ولی یکی از گروههای داخلی شهرستان در جهت منافع حزبی کاری کرد که آقای قانع با من تماس گرفت و گفت امکان ندارد به کاشان بیاید.
وی مهندس قانع را شخصیت کشوری دانست و یادآور شد: رابطه و تعامل خوب مهندس قانع با استاندار و داشتن تجارب مختلف به خصوص در حوزه شهرستان و اشراف به مسائل و مشکلات بحران آب دشت کاشان از دلایل معرفی وی برای تصدی مسئولیت فرمانداری ویژه شهرستان کاشان بود که متأسفانه به نتیجه نرسید.
منصوری با بیان اینکه تا کنون برای همگرایی گروههای مختلف دو جلسه با صاحب نظران وریش سفیدان آنان برگزار کرده است گفت: تمام تلاش خود را برای به کاری گیری مسئولان قوی و توانمندی به کار خواهم گرفت ولی اتحاد و همگرایی گروههای داخلی شهرستان نیز شرط اساسی برای پیشبرد منافع کلان منطقه می‌باشد که به آن امیدوارم.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ق.ظ

اقای منصوری مواظب باش زیاد با این استعمارگرا دم خور نشی یه زمانی خود شما ها اینها رو بیرون کردین حالا دارین با خواهش والتماس می رین دنبالشون!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد