گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

درخواست بی‌پاسخ طیف‌های سیاسی کاشان از استاندار

 در آستانه حضور زرگرپور در کاشان مطرح شد:
درخواست بی‌پاسخ طیف‌های سیاسی کاشان از استاندار
کتابچی نمازی درخواست بی‌پاسخ طیف‌های سیاسی کاشان از استاندار

کاشان نیوز-  یک فعال سیاسی کاشان می‌گوید: همواره رویه این بوده که استاندار به محض تصدی مسئولیت با گروه‌ها و طیف‌های مختلف سیاسی وارد مذاکره شده و حداقل حرف‌ها و نظرات آنان را شنیده است ولی در این دوره تا کنون درخواست طیف‌های سیاسی کاشان برای نشست از طرف استاندار بی‌پاسخ مانده است.
حاج محمد کتابچی به خبرنگاران در کاشان گفت: من به نحوه به دست گرفتن مسئولیت‌ها در کاشان خوشبین نیستم و بهتر است استاندار به جهت احترام به رأی و نظر مردم حرف‌های گروههای مختلف کاشان را شنیده و مورد توجه قرار دهد.
وی تصریح کرد: سفر ۲۱ بهمن استاندار به کاشان بهترین فرصت است تا استاندار منفرداً یا به صورت جمعی با نمایندگان مردم در طیف‌های مختلف سیاسی وارد مذاکره شده و نظرات همه را بشنود.
کتابچی با بیان اینکه جدی‌ترین مشکل منطقه خالی شدن منابع زیرزمینی دشت کاشان از آب است گفت: هجوم آب‌های شور به طرف آب‌های شیرین و نیاز به انتقال آب از سایر حوزه‌ها مهم‌ترین دغدغه مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل می‌باشد.
وی نبود مدیریت واحد و مقتدر شهری را از دیگر مشکلات شهرستان دانست و گفت: قدرت واقعی در دست مردم است و چنانچه همگرایی لازم بین گروههای مختلف به وجود آید بسیار از مسائل حل شده و چشم انداز روشنی برای منطقه به دست خواهد آمد.
مدیرعامل انجمن خیرین مدرسه ساز کاشان تصریح کرد: ریش سفیدان طیف‌های مختلف سیاسی در کاشان تلاش کرده‌اند تا به هم نزدیک شده و برای رفع مشکلات کلان منطقه اتحاد نمایند.
وی افزود: البته قدم‌های اولیه از گروههای مختلف سیاسی برداشته شده ولی تا رسیدن به نتایج مطلوب راه طولانی در پیش داریم و نمی‌توان بر اختلاف نظر‌های ۳۵ در طول یکی دو سال فائق آییم.
کتابچی افزود: هم اکنون نیز تندروی و تکروی از یکی از گروههای سیاسی برای تأثیرگذاری در انتخاب فرماندار شهرستان کاشان دیده می‌شود که به نظر می‌رسد در خوشبینانه‌ترین حالت یکی از عوامل بلاتکلیفی در این حوزه می‌باشد.
عضو اولین دوره از شورای اسلامی شهر کاشان تصریح کرد: بهترین راه در شرایط موجود اجماع نظر و خرد جمعی در مدیریت شهری کاشان و تلاش و مشارکت همه گروه‌ها و طیف در حل و رفع مشکلات مردم است.
وی با اشاره به ملاقات خود با امام جمعه کاشان گفت: نظر حضرت آیت الله نمازی در زمینه انتخاب مدیران شهری به خصوص فرماندار آن است که افردی مسئولیت را به دست گیرند که منسوب به طیف‌های سیاسی نبوده و منافع شهر و مردم را مد نظر قرار دهند.
کتابچی ابراز امیدواری کرد تمام گروه و طیف به منظور حل و رفع مشکلات کلان منطقه و شهرستان و مردم، اختلاف سلیقه و نظرات را کنار گذاشته و در جهت تعالی و پیشرفت کاشان تلاش نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد