گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

مهم ترین مشکل شهر برزک

پیامکی دیروز برای من ارسال شد که بسیار آموزنده است. جالب تر این که برای همه مسئولین ، شهردار و اعضای شورا رونوشت شده است. تا اندازه ای اولویت های برزک در این پیامک دیده می شود.
شاید فکر کنید درخواستی راجع به ساماندهی حمل و نقل مسافر در خط برزک است. شاید فکر کنید راجع به خرابی راه و خیابان ها و چاله چوله های برزک است. شاید فکر کنید راجع به درمانگاه نیمساخته برزک است. یا این که راجع به مشکلات مدارس برزک است و سرویس هایی که با هزار مشکل در حال جابجایی دانش آموزان از روستاهای بخش به برزک می باشند.
یا این که فکر کنید راجع به مشکلات نقدینگی شهرداری است یا چشم انداز و برنامه ای که شهرداری در حال تدوین آن است و یا آب شرب مزارع دم قاشون و قاسوره و بلوار ورودی یا تکمیل خط انتقال آب ویشنگ و یا مشکلاتی که دامن باغ 400 هکتاری برزک را گرفته است.
نه اینها نیست. پیامکی که برای من آمده و برای همه مسئولین رونوشت شده اینه:
سیاستمداران و ادب دوستان برزک گله مند هستند علی رغم گذشت زمان قابل توجهی از جلسات ملاقات مردمی در مساجد و انجمن شعر خوانی خبرها و تصاویر مربوط در سایت شهرداری منعکس نشده است!!!!!
رونوشت به همه مسئولین شهر
می تونید حدس بزنید فرستند پیامک چه مسئولیتی دارد؟

نظرات 5 + ارسال نظر
جواد دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ق.ظ http://enayatibarzoki.blogfa.com

سلام
بی سلیقگی های از این دست برزک رو بد بخت کرده. به نظر اینجانب وجود اختلافها بین افراد توانمند که هر کدوم پتانسیل های زیادی در رفع مشکلات برزک دارند، بزرگترین مشکل برزکه.

درود بر شما. با کمک هم برای رفع مشکلات برزک تلاش خواهیم کرد.

برزکی دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ب.ظ

سنجریان هست. این که دیگه حدس نمی خواد. چون دخترش مجری بوده می خواد خبرش رو همه ایتها باشه. بازم دست آقای طاهی درد نکنه که خودش دنبال این برنامه ها اگه میره تا آخرش رو دنبال می کنه و به سرانجام میرسونه کسای دیگه می خوان پوزش رو بدن

خیر . آقای سنجریان نبود. البته من هنوز پیامک دارم و ترجیح می دم حدس بزنید.

بهمن دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ب.ظ

به عمل کار برآید نه به سخن
عمل هم باید از تک تک ماها در هر پست و مقام پیر و جوان تحصیلکرده و.... آغاز بشه
جلسات متعدد رو همه رفتند و دیدند و شنیدند ولی میبینید که هشت گره نه نیست الان بدتر شده هشت گره هجده شده
گره ای که ما برزکی ها دور گردن آنداختیم و غافل از اینکه داریم خودمون و خفه میکنیم..
جمع بندی: عمل عمل عمل همکاری همیاری از خودگذشتگی...نگیم من بگیم ما همسایه ما همشهری ما شهر ما مردم ما مسِِول ما و در آخر پیشرفت همه ما آبادانی ما و سرافرازی ما
انشالله
یا حق

موافقم جناب آقای صمدیان. به عمل کار برآید به سخن دانی نیست.

شرمنده اوضاع سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ق.ظ

من سایت شهرداری را دیدم. ظاهرا مهمترین مشکل شهر حل شده است. لطفا به این مسوول بفرمائید بزرگترین مشکل برزک حل شده تا به فکر چاره مشکل دیگری باشد!!!!!!

خدا به شما خیر بدهد. وقتی مشکلات به این راحتی حل می شود چرا به خودمان دغدغه و نگرانی راه بدهیم.

یک برزکی سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ب.ظ

من حدس می زنم این پیامو یا .... یا ...... یا ..... تو شهرداری,فرستادن.خداییش راست می گید مشکل خیلی و اساسی هست .چرا حضور ....... رو همه جا اعلام نکردید؟چرا به همه خبر ندادید که سران فتنه در این چند هفته اخیر چطور چهره زشت و کریه و پست خودشونو به همه نشون دادن.به همه برزکی های مقیم خارج ازبرزک بگید که دو تا ...... دغدغشون همینه و امثال همین مسایل پیش پا افتاده.همه مسایل ومشکلات برزک و ...... حل کردند و برطرف کردند.واقعن که برا خودمون متأسفم.

سلام دوست من. ما با واقعیت های جامعه زندگی می کنیم. اینها که گفتید درسته ولی بخشی از واقعیات جامعه است. ما می تونیم همه رو دوست بداریم. ما می تونیم با کمک هم در راه درست قدم بگذاریم.
و
درود بر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد