گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

درخواست راهنمایی و مشورت

دوست عزیز و گرانقدر
با سلام و احترام
همانطور که استحضار دارید
برزک؛ بزرگ تر از روستا شهری است که در دامنه های سر به فلک کشیده کرکس پنهان شده است. شهری که شهروندان مقیم و غیرمقیم آن در سراسر کره خاکی دلبسته رشد و ارتقای آن می باشند.
برزک خانه پدری است. خانه ای که نیازمند توجه فرزندان برومندش می باشد تا با فکر و تدبیر مشکلات و نقص های آن را رفع کرده و برای توسعه ای و پیشرفت آن تلاش نمایند.
راه ارتباطی و تردد در جاده پرفراز و نشیب برزک هرچند برای شهروندان خاطره انگیز است ولی مشکلات ناشی از بی سامانی رفت و آمد و ناهمواری راه، کام میهمانان نگین سبز کوهستان را تلخ و چهره ای نامطلوب در منظر همگان قرار داده است.

مطالعات مختصری راجع به این مشکل انجام شده که در این وبلاگ بازنشر شده است. برخی از دوستان نیز با نظرات خوب خود به زوایای پنهان مشکل اشاره کرده اند.

خواهشمند است برای تأسیس شهر بزرگ برزک در فضای مجازی و حقیقی، ایمیلتان را در قسمت نظرات درج فرمایید تا با یک ارتباط دوسویه به تبادل نظر پرداخته و جهانی فکر کنیم و منطقه ای عمل نماییم.

اجازه بفرمایید فایل مسائل و مشکلات برزک را که به صورت طرح تحقیقی تهیه می شود جهت دریافت مشورت به ایمیلتان ارسال گردد. بی شک گرمی راهنمایی شما در سرمای طاقت فرسای زمستان برزک و تنگنای عبور و مرور در مسیر ناهموار خدمت، امیدبخش اینجانب و شادی بخش زندگی در روستا شهر زیبای برزک خواهد بود.
ارادتمند
عبدالمجید رفیعی برزکی
عضو شورای اسلامی شهر برزک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد