گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

کشاورزی برزک

کشاورز از روستا شهر برزک مهاجرت می کند. کشاورزی برایش توجیه اقتصادی ندارد. یکی می گوید باغات برزک را به خانه باغ تبدیل کنیم تا مالک به بهانه حفظ خانه ی خود فضای سبز ناشی از کشاورزی برزک را حفظ کند. دیگری می گوید نباید اجازه تغییر کاربردی به مالکان زمین های کشاورزی بدهیم. یکی طرح پارک باغ مطرح می کند و دیگری از بهره وری پایین آب و خاک برزک گله می کند. همه می گویند  ولی نظر کارشناسان چیست؟
هر اقدامی نیازمند توجه به اصول کارشناس دارد و کشاورزی برزک نیز از این مقوله جدا نیست. هرچند طرح 400 هکتاری نابر برای اصلاح وضعیت بهره وری آب و خاک کشاورزی برزک اجرا شد ولی منتقدان اشکالاتی بر طرح گرفته و برخی معتقدند با وجود این طرح اصلاحی در حوزه کشاورزی برزک انجام نشده است.
برای طی کردن یک فرآیند کارشناسی و قانونی فرآیند پیوست پیشنهاد می گردد.
طرح پیشنهادی - اینجا کلیک کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
سید مصطفی طباطبائی فر دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ

به نام خدا
باسلام
روز جمعه دوستی عزیزی در برزک مهمانم شده بود پسر ایشان خیلی مسر و دوست داشت مسابقه فوتبال استقلال وپرسپولیس (دربی تهران ) را ببیند که همزمان با شروع بازی آنتن شبکه های تلویزیونی دربرزک قطع گردید با پیگیری از صدا وسیما مرکز اصفهان واعلام سالم بودن و مشکل نداشتن دستگاهها وآنتن های صداوسیما در برزک وتلاش زیاد چند نفر از دوستان (نام نمی برم) به این نتیجه منتهی شده که شخصی نا مرد وبی معرفت و مردم آزار کابل دیش آنتن تلویزیون را قطع کرده بود با تلاش عزیزان تقریباً از دقیقه 41 بازی آنتن وصل گردید.
موضوع قابل تامل اینجاست . چرا ؟؟؟ یقین دارم برای من ودوستانی که مطلب را میخوانند علامت سئوالی به بزرگی کوه کارگ در افکارشان نقش می بندد !!!!!! شخص مورد نظر چه فکری کرده بود که این عمل زشت وناهنجار را انجام داد ؟
این عمل از دو حالت تبعیت می کند.
اولاً : شاید شوخی بوده یا برای تفریح انجام شده ! که عمل در هیچ قالب طنزی نمی گنجد ویقینا نزد افکار عمومی هیچ جائی ندارد.
ثانیاً : تعمدا این کار را کرده که باز آدم سالم العقلی نبوده زیرا هیچ عقل سلیمی چنین اجازه ای به آدم نمی دهد که با وقت وعمر وآبروی همشهریان وفامیل وبستگانش بازی کند اسم این کار را چه میگذارند.
بعقیده حقیر این عمل قبیح وامثالهم در شان مردم برزک نیست ومی تواند تلنگری برای مردم و .... بوجود آورد تا بهتر بدانند : شاید علت عمده خیلی از مشکلات پایه ای واساسی شهر را امثال این کم گذشتی ها وبی مهری ها وبی معرفتی ها و ..... باشد .
خواهش میکنم حداقل به حقیر کمک واین عمل را برایم توجیح کنید : امروز روز چهارم است که باخودم ، انتخابم ، وقت وعمرم ، شهر مورد علاقه ام ، عده ای ازمردمش و ..... مشکل پیدا کرده وهیچ انگیزه ای برای اینکار پیدا نمی کنم. چرا؟؟؟چرا؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟
سید مصطفی طباطبائی فر

جناب آقای طباطبائی فر عزیز.
با سلام و احترام.
فکر می کنم که می تونم دغدغه های شما را درک کنم. به نظرم با صبر و حوصله و تلاش و کوشش همه چیز درست میشه. به امید خدا. ارادتمند رفیعی

جواد سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ http://enayatibarzoki.blogfa.com

سلام
وبلاگ و مطالبتون بسیار عالیه. ممنون
از اتفاقاتی هم که توی مسجد افتاد از طرف همه ی مردم محل عذر خواهی می کنم.

درود بر شما جناب آقای عنایتی عزیز. من برزکی ام و برزک را دوست دارم. مردمانش را دوست دارم و دست همه را می بوسم. با تمام وجود از خدا می خواهم به من توفیق خدمت عنایت کند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد