گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

انتخاب عضو شورای شهر کاشان برای شورای عالی استان‌ها


در انتخابات شورای اسلامی استان اصفهان صورت گرفت
انتخاب عضو شورای شهر کاشان برای شورای عالی استان‌ها
در انتخابات نخستین جلسه شورای اسلامی استان اصفهان حسن الماسی عضو شورای اسلامی شهر کاشان به عنوان یکی از نمایندگان این استان در شورای عالی استان‌های کشور انتخاب شد.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان در حاشیه جلسه هفتگی شورای اسلامی این شهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در نخستین جلسه شورای اسلامی استان اصفهان که با حضور نمایندگان 24 شهرستان استان برگزار شد، انتخاب هیئت رئیسه و تعیین نمایندگان استان اصفهان در شورای عالی استان انجام شد.

حسن الماسی افزود: شورای استان اصفهان از نمایندگان منتخب شوراهای شهرستان‌های تابعه این استان که در مرحله اول با رأی اکثریت مطلق و در صورت عدم احراز، در مرحله دوم با اکثریت نسبی از بین اعضای شورای شهرستان انتخاب و معرفی شده تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به وظایف و اختیارات شورای استان یادآور شد: ایجاد ارتباط و هماهنگی بین شوراهای اسلامی شهرستان در محدوده استان جهت حسن انجام وظایف و حل و فصل انتخابات شوراهای سطح استان، بخشی از وظایف شورای اسلامی استان است.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان خاطرنشان کرد: همکاری با شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در نظارت بر حسن اجرای طرح‌های عمرانی استانی و ملی در محدوده استان، ارائه گزارش و پیشنهاد در راستای بهبود امور به رئیس شورای برنامه‌ریزی و شورای عالی استان‌ها و همچنین دیگر دستگاه‌های ذیربط از دیگر وظایف شورای اسلامی استان است.

وی در ادامه با اشاره به تبیین و تشریح نشدن جایگاه شوراهای فرادستی در بین مردم و مسئولان بیان داشت: امیدواریم شوراهای فرادستی بتوانند با استفاده از تجارب گذشته و با اهتمام و پیگیری بیشتر، گام‌های ارزنده‌ای برای خدمتگزاری بیشتر به مردم از طریق شوراها بردارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد