گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

وضعیت راه‌های ارتباطی کاشان نامناسب است

رییس شورای شهرستان کاشان راه‌های ارتباطی شهرستان کاشان را نامناسب دانست و خواستار توجه بیشتر مسؤلان در این رابطه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران - ایسنا   - در کاشان، ابراهیم زمانیان در حاشیه جلسه شورا در محل فرمانداری کاشان و در جمع خبرنگاران گفت: بارش نزولات جوی مخاطرات راه‌های غیراستاندارد شهرستان را بیش از گذشته کرده و چنانچه برای ترمیم و اصلاح آن چاره اندیشی نشود قطعاً باعث افزایش تصادفات جاده‌ای خواهد شد.

وی محور ارتباطی کاشان – برزک – ورکان را به عنوان یکی راه‌های ناایمن شهرستان اعلام کرد و افزود: غیراستاندارد بودن مسیر و مستهلک شدن جاده ارتباطی از یک سو و هم‌چنین تردد بسیار زیاد تریلر‌ها و بونکرهای سیمان به واسطه کارخانه‌ها به خصوص سیمان کویر کاشان و معادن سنگ، این راه ارتباطی را به  محوری بسیار خطرناک و ناایمن تبدیل کرده است.

زمانیان ادامه داد: شورای شهرستان مطلع است که وضعیت اعتباری سازمان‌های مسئول مناسب نیست، ولی به طور حتم می‌توان با هزینه‌ای اندک بسیاری از نقاط حادثه‌خیز راه‌های ارتباطی را اصلاح نمود و از وقوع حوادث دلخراش و صدمات جانی احتمالی پیشگیری کرد .

وی با اشاره به درخواست‌های مکرر مردمی در رابطه با معضلات ترافیکی و تصادف‌ها در محدوده پل در انتهای رواند- ورکان که روی اتوبان احداث شده، تصریح کرد: با توجه به اینکه به نظر می‌رسد این پل باعث گره ترافیکی شده و استانداردهای لازم را ندارد نارضایتی مردم این منطقه را در پی داشته است.

زمانیان با بیان اینکه سه راه نشلج نیز یکی دیگر از نقاط حادثه خیز راه‌های ارتباط شهرستان است، افزود: این سه راه بسیار خطرناک است و هیچ‌گونه علائم راهنمایی رانندگی نداشته که به صورت درخواست‌های مردمی به این شورا منعکس شده است.

رییس شورای شهرستان به بعضی دیگر از نقاط حادثه خیز شهرستان اشاره کرد و گفت: مشکلات ناشی از اصلاح راه نابر به طول  حداکثر 3 کیلومتر، پیچ سعدآباد برزک، سه راه جوشقان استرک به سمت مشهد اردهال قبل از پلیس راه از موارد دیگری است که نارضایتی مردم را در پی داشته است.

وی تأکید کرد: قطعاً توانایی اداره‌های مسؤل و قابلیت‌ها و ظرفیت‌های منطقه فراتر از اصلاح چند نقطه حادثه خیز است که البته با رفع آن می‌توان باعث رضایت همشهریان شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد