گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

مسئولیت کارهای خود را بپذیریم

چهار ماه فرصت مناسبی است از من که پابرهنه قدم در میدان شورا گذاشته تا دوستانی که با کوله باری از تجربه رنج مسیر بر خود هموار ساخته و قبول زحمت کرده اند بر سر شیوه ها به حداقل اجماع رسیده و کار را بر خود آسان کنیم و نتایج آن را در در خدمت گیریم.
با نگاهی گذرا به این همکاری مشترک به یقین خواهیم یافت بسیاری از تفکرات و حرف هایی که به تبع ابتدای هر کار به صورت خام مطرح می شد اکنون با گذر از چالش های آزمون وخطا، طعم پختگی به خود گرفته و به واقعیات جامعه نزدیک تر شده است که صدالبته این فرآیند را می پذیریم و با نگاه به هدف و با سعه صدر بر آن بردباری می نماییم.
یکی از نقاط قوت شورا نقد خود است که در ابتدای هر جلسه مطرح شده و با روی باز به درس گرفتن از مشکلات گذشته آغوش می گشاییم. بر این اساس به نظر می رسد مطرح کردن دو موضوع حائز اهمیت است.
نخست آنکه به تبعیت از تقسیم کاری که بین اعضای شورا انجام شده است تلاش کنیم کلیه اقداماتی که بر اساس این تقسیم کاربه صورت مشخص پی گیری می شود مسئولیت آن را به عهده گرفته و نسبت به افکار عمومی پاسخ گو باشیم. تهیه مطالب و یا انجام اقدامی حول محور پذیرفته شده و نام نهادن جمع شورا بر آن به معنی فرافنکنی مسئولیت اقدام انجام شده فرد مسئول است. راه اندازی دفتر تاکسیرانی با شرایط موجود، قول های مرتبط با آسفالت معابر، تهیه مطالبی راجع به «پایدار بودن منابع درآمدی و مطلوب بودن آن» ، کانون وبلاگ نویسان و فعالان رسانه ای برزک از جمله این موارد است.
موضوع دوم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد