گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

پافشاری بر مواضعی که ریشه در سلیقه دارد

ملاصدرا می گوید دانایی دو بعد دارد علم و تجربه.

دوستانی که بی توجه به تجارب گذشته می برند و می دوزند غافل از آنند که چنانچه نگاهی همه جانبه و علمی به رفع مشکلات نداشته باشیم تنها مشکلی بر مشکلی افزوده و راه را بر خود و دیگران سخت تر خواهیم کرد.

من تلاش و پیگری و سخت کوشی را نفی نمی کنم ولی کار نکردن را به مراتب از قدم های اشتباه برداشتن بهتر می دانم. مشکلاتی که امروز در کارخانه فولاد نورد کویر و پتروپالایش و ماسه شویی دیده می شود قطعاً نشان از آن دارد که اشکالی در کار ما و قدم های اولیه وجود داشته است.

بنای دفتر تاکسیرانی و مواردی از این دست در بی توجهی به قوانین نهاده شد و چند روز بعد از تشکیل تنش ها هویدا شد که با وجود آن برای رسیدن به نقطه صفر انرژی بیشتری از مدیران شهری خواهد گرفت.

نمی دانم آیا روزی خواهد رسید که فراگیریم  هر کسی در زمینه ای استعداد دارد، یک نفر نمی تواند متخصص همه امور باشد و پافشاری بر مواضعی که ریشه در سلیقه دارد امری خطاست.

آیا روزی یاد خواهیم گرفت به قانون معتقد باشیم و قوانین را دستاویز تفکرات سلیقه ای خود قرار ندهیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
mehdi سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:51 ق.ظ

سلام وبلاگ جدید www.g1barzok.blogfa.comبهترین وبلاگ خبر رسانی برزک بدون سانسور نظر را تایید کنید

محسن جانجانی چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ق.ظ

ب سلام.ایجاد فرهنگ و شفافیت موضوعی باعث خواهد شد تا یک موضوع به درخواست عمومی اجتماعی گردد

برزک نیوز چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.barzoknews.blogfa.com

انتقاد

بازگشت ←


برزک نیوز <majidrafiee@yahoo.com>

چهارشنبه 13 آذر 1392 @ 03:16 ب.ظ


به بزرگترین سایت برزک خوش امدید البته در اینده نه چندان دور. درست 11 ماه پیش بود کهما این سایت رو راه انداختیم و هدف هایی داشتیم که پشیمان شدیم ولی حالا دوباره این وبلاک رو راه انداختیم تا روی همه وبلاگ نویسها رو کم کنیم هم از نظر مطلب هم از نظر بازدید کننده و هم از نظر نظرسنجی وما از همه جلو خواهیم زد از مافیا گرفته تا راستی وحداد وصدقیان وجانجانی وکاردان رفیعی و مرضیه ومجتبی حتی شهرداری فرهیختگان روماهنامه و همه همه......و اخبار روز برزک را از ما بخواهید و خبر های جدید را برای ما نظر کنید تا به روز تر شویم و هرچه می خواهد دل تنگت بگو و هیچ سانسوری نخواهد شد و از مسئولین هم خواهش میکنیم که جواب مطالب ما را بدهند و اتو دست ما ندهند تا اسیبی به برزک نخورد

ابی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد