گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

سومین جلسه زیست محیطی در دفتر شورا

سومین جلسه مشورتی هیئت موسس سازمان مردم نهاد زیست محیطی برزک در حالی  با حضور اعضا در دفتر شورای اسلامی شهر برزک برگزار شد که شهر با دامنه های زیبا و چشم انداز دلنوازش پوشیده از برف بود.
در این جلسه اعضا به گزارش اقدامات انجام شده پرداخته و نقطه نظرات خود را بیان داشتند.
مرضیه مجد در این جلسه گفت: مدیریت پسماندها، جلوگیری از افزایش بی رویه سموم و کودهای شیمیایی و... را می توان به عنوان بخشی از اهداف تأسیس این انجمن در نظر گرفت.
وی استفاده از برنامه های تشویقی تحت عنوان تعیین بهترین و پاک ترین محله و آموزش کودکان در زمینه مسائل زیست محیطی، تعیین یک روز به عنوان جشن کاغذ و برگزاری جشنواره در قالب نقاشی و مقاله را به عنوان شیوه های رسیدن به اهداف نام برد.
در این جلسه مقرر شد جلسات به صورت هفتگی و از ساعت 3 و نیم تا 5 و نیم بعد از ظهر جمعه در سالن جلسات حسینیه کارگاه به صورت مرتب برگزار شده و اعضا شرح فعالیت های انجام شده را گزارش نمایند.
از دیگر مصوبات این هم اندیشی دو ساعته اعضا موسس می توان به موارد زیر اشاره کرد:
هر یک از دوستان 5 نام پیشنهادی در جلسه بعدی برای این سازمان ارائه نموده که مرتبط با موضوع بوده، محلی و نوستالوژیک باشد و همچنین جامعیت داشته باشد.
اعضا در زمینه نام پرنده، گل و گیاهی از منطقه تحقیق و بررسی نمایند که هم نیاز به حمایت داشته باشد و همچنین بتوان به عنوان برند استفاده نمود.
تنظیم پیش نویس اساسنامه ماموریت دیگری بود که به عهده خانم ها مرضیه مجد، زهره اسلامی و راحله بیدگلی زاده گذاشته شده تا با توجه به چارچوب های قانونی و استفاده از نظر کارشناسان و صاحب نظران تدوین و در جلسه بعدی ارائه نمایند.
تعیین اعضای کمیته های فرهنگی و پژوهشی و اقتصادی از دیگر مصوبات این جلسه می توان نام برد.
همه اعضا توافق کردند از طریق ایمیل اطلاعات جمع آوری شده را برای همه به اشتراک گذاشته و از نظرات همدیگر به صورت مجازی و نهایی کردن مطالب، بهره مند شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد