گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

مشکلات مردم برزک در کارگروههای تخصصی حل و رفع می شود


مسائل و مشکلات مردم در شهر برزک در کارگروههای تخصصی شورا بررسی شده و با ارائه طرح و پیشنهاد تا حصول نتیجه پیگیری می شود.
رئیس شورای اسلامی شهر برزک با اعلام این خبرگفت: می توان با ظرفیت های فراوانی که قانون در اختیار شورا قرار داده است تغییر و تحولات گسترده ای در توسعه و پیشرفت شهری ایجاد کرد.
 سید محمدرضا مصطفوی افزود: استفاده از این قابلیت ها مشروط به استفاده از سازو کارهای قانونی است که برای این نهاد مدنی تعریف و ابلاغ شده است. 

وی تقسیم کار در فعالیت های گروهی را با اهمیت دانست و گفت: زمانی می توان از کار گروهی و به خصوص شوراها نتایج مطلوب کسب کرد که با هم افزایی توانایی ها در جهت هدف مشترک و بر اساس ارتقا شاخص های قابل قبول به صورت مستمر حرکت کنیم.
 وی همچنین تعریف 5 کارگروه در زمینه مطالبات مردمی را مبنای این تقسیم کار شورا ذکر کرد و گفت: تلاش شده است موضوعات تا اندازه ای مرتبط و بر اساس تخصص افراد تقسیم بندی شود.
 رئیس شورا مسائل مرتبط به کشاورزی، محیط زیست، فضای سبز عمومی و خدمات شهری را با محوریت عبدالمجید رفیعی ذکر کرد و گفت: برزک روستا شهری است که درآمد غالب مردم از طریق کشاورزی و گلابگیری می باشد و امیدواریم اقدامات خوبی در این حوزه انجام گیرد.
وی با بیان این که مسائل مرتبط با آموزش و پرورش، آموزش عالی و فرهنگ و خانواده را از جمله مواردی دانست که با توجه به اهمیت موضوع به صورت شخصی پیگیری خواهد کرد ادامه داد: کارگروه زمین، عمران و شهرسازی و زیرساخت های شهری در عهده نائب رئیس شورا شورا آقای سنجریان قرار گرفت.
 وی همچنین با تأکید بر این که برزک به عنوان یک شهر نمونه گردشگری قابلیت های بالقوه بسیاری در این حوزه دارد تصریح کرد: کارگروه توریسم، صنایع دستی و گردشگری و میراث فرهنگی، در کنار ورزش و سلامت با مسئولیت آقای عباسعلی کاردان پیگیری خواهد شد.
وی یکی از درخواست های مردمی را اصلاح راه کاشان برزک ورکان ذکر کرد و گفت: با وجود مهندس غلامرضا رفیعی در شورای اسلامی شهر و ارتباط های خوبی که  وی با مرکز  دارد امیدواریم این درخواست دیرینه به بهترین نحو به نتیجه برسد.
وی موضوعات راه، حمل و نقل عمومی و صنعت و معدن را در حوزه  تقسیم کار این عضو شورا ذکرکرد.
وی تصریح کرد: هرچند طبق قانون دو کمیسیون برای تخصصی کردن امور در شوراها تعریف شده است ولی در کنار فعالیت این کمیسیون ها اعضا موظف خواهند شد مسائل را بر اساس موضوعات مشخص شده پیگیری و نتایج آن را به اطلاع مردم برسانند.

رئیس شورا از مردم خواست مسائل مرتبط را از طریق افرادی که مشخص شده اند پیگیری نموده و  از مسئولین  خواست  همچون گذشته با شورای اسلامی همکاری و از فعالیت های قانونی و کارشناسی آنان حمایت نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد