گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

رسالت یک روزنامه نگار

دوتا اشتباه کردم. یکی آنکه اعتراضم را از برگزاری ناشیانه انتخابات انجمن فرهنگی روزنامه نگاران با لحن نامطلوب بروز دادم و دیگر آن که در مقابل هجوم خبرنگار ایرنا مقابله به مثل کرده و با رفتار و ادبیات مشابه پاسخ گفتم.
این که انجمن یا خانه ای شکل بگیرد و وضعیت بلبشوی حاکم بر رسانه ای کاشان را سر و سامان دهد یکی از آرزوهای دیرینه اینجانب است ولی این که توقع داشته باشم یک شبه محصولی مرغوب از این زمین و نهال موجود به بار نشیند؛ نشدنی است.
بهتر بود برخی دوستان هئیت موسس و رسانه ای کاشان به جای این که در دفتر واحد خبر صدا و سیمای کاشان جمع شده و قبل از انتخابات رسمی به صورت غیررسمی برای هیئت مدیره تعیین و تکلیف کنند، چندبار اساسنامه را می خواندند تا آن وضعیت پیش نمی آمد.
هرچه بود گذشت. جامعه رسانه ای کاشان از این وضعیت به در نخواهد آمد مگر آنکه مجدانه تلاش کند تا با جذب نیروهای جوان، با انگیزه، حرفه ای و متعهد تغییری اساسی در این بافت سنتی ایجاد کند.
رسالت یک مطبوعاتی بیش از آن که توجه به جایگاه، پُست ، تیراژ ، امتیاز گرفتن و زورآزمایی و عقدگشایی رسانه ای باشد آن است که متعهدانه و بر اساس اصول حرفه ای، حرف مردم را زده و پاسخ مسئولین را به بهترین روش انعکاس دهد. انشاءالله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد