گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

خدمت به مردم توفیق الهی است

داوطلب دوره چهارم شورای اسلامی شهر در جمع مردم برزک در مسجد جامع این شهر گفت: عرصه خدمتگزاری به مردم توفیقی است که نصیب بندگان خوب خدا شده تا منیت ها را قربانی کرده و روح خود را در تنگنای سختی های مسیر، ارتقا بخشند.
عبدالمجید رفیعی برزکی تصریح کرد: بر اساس آموزه های دینی و حدیث نبوی «کلکم راع و کلکم مسئول» همه نسبت به وضعیت جامعه خود مسئولیم و می باید برای پیشرفت آن تلاش کنیم.
وی گفت: اگر با نگاه ارزشی به رقابت های شورای شهر نگاه کنیم؛ به دست آوردن پست و سهم خواهی رنگ باخته و عمل افراد ارزش می یابد.
رفیعی با انتقاد از معتمدین و مسئولین محلی و شورای شهر گفت: اگر تلاش بیشتری صورت می گرفت شاهد حضور کم تعداد فعالان سیاسی اجتماعی در این عرصه نبودیم.
رفیعی با بیان اصول خود در عرصه خدمتگزاری گفت: تبعیت از ولایت فقیه، توجه به قانون و کارها بر مبنای کارشناسی از اصول قطعی اینجانب در کلیه امور می باشد.
وی افزود: قانون ظرفیت های فراوانی برای رونق و پیشرفت یک شهر دارد که متأسفانه مغفول مانده است.
رفیعی تآکید کرد: چنانچه به کار کارشناسی به صورت جدی در پروژه ها و طرح ها توجه صورت می گرفت اکنون شاهد بسیاری از مشکلات موجود نبودیم.
این داوطلب شورای شهر برزک با ذکر نمونه هایی از روش های تأمین اعتبار پروژهای شهری از طریق منابع دولتی، خیرین و بخش خصوصی به تشریح مکانیزم های مدیریتی مدنظر خود پرداخت.
گفتنی است در این جلسه که به همت انجمن فرهیختگان برزک در مسجد جامع این شهر برگزار شد 9 نفر از دواطلبین شورای شهر برزک به بیان دیدگاههای خود پرداخته و به پرسش های مردم پاسخ گفتند.
لازم به ذکر است خصوصیت برجسته این دوره از نامزدی شورای اسلامی شهر برزک حضور دو چهره شاخص و با تجربه در عرصه رقابت ها – مهندس غلامرضا رفیعی وسید محمدرضا مصطفوی – می باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
mojdeh شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ

اقای رفیعی تبریک میگم به امید پیشرفت

سلام. سپاس از محبت شما

محسن جانجانی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ق.ظ

تبریک ما را هم بپذیرید.عرصه برای خدمت برایتان فراهم شد.امید است قدردان باشید

سلام. نظر لطف شماست. در صورت توفیق و خواست خداوند متعال و با تمام توان در خدمت همشهریان عزیز خواهم بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد