گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

دعوا بر سر لحاف ملاست!

یادداشت

دعوا بر سر لحاف ملاست!

محسن جانجانی


مدتی است بحثی در شهر برزک نُقل محافل شده که باز بر اثر بی‌تدبیری مسؤلین شهری تبدیل به تهدیدی در عرصه اجتماعی شده است.مسئله‌ای که با کمترین تدبیر می‌توانست حل و هزینه‌های به وجود آمده را به حداقل برساند.
آنها که پی‌گیر این مسئله هستند خوب می‌دانند که این بحث نه از سر لجاجت مردم است و نه از سر ندانستن مسئله.کیست نداند حفظ محیط زیست امری است واجب و اگر دیگران حفظ کردند تا ما استفاده کنیم ما هم حق نداریم آن را خراب کنیم تا نسل‌های بعدی نیز بتوانند استفاده کنند.
متاسفانه مسائل حاشیه‌ای فراوان وارد این بحث کاملا تخصصی شده که اصل این ماجرا به بوته فراموشی سپرده شده و کارنابلدان نیز از این سیاهی فرصت را غنیمت شمرده و...
در ابتدای امر افرادی با اصل این کار موافقت نموده و از طریق مجاری قانونی به اداره مربوطه اعلام شده است.بعد از این که با کمی کم‌توجهی ماموران محیط زیست، مسئله به میان مردم کشیده شد بلافاصله برخی به جهت دیدن آینده و حضور مقتدرانه در مسند شورا و...بلافاصله موضع گرفته و حق را کاملا به نفع مردم صادر و شروع به نامه‌نگاری و.. نمودند که بسیار جالب توجه بود.
مردم هم که شاید در ریز امور قرار نداشتند حرف عامیانه‌پسند عده‌ای را گرفته، غافل این که همان مسئول محترم خود در جرگه موافقین بوده و امروز نه از سر دلسوزی که فقط برای جلب آراء ایشان وارد معرکه شده است.
بهرحال آنچه امروز هویداست نه بحث محیط زیست که این فضایی برای تسویه حساب‌های عده‌ای خاص شده است.بحث کاملا کارشناسی استاد عزیز دکتر خیرخواه و مباحث تکمیلی امام جمعه محترم برزک که هردو از سر دلسوزی و کاملا تخصصی بیان شده است را می‌توان تلفیق و به یک سرانجام مطلوبی رساند.
آنچه حقیر در جوابیه سازمان محیط زیست خواندم کاملا به حق است چرا که دغدغه همه مردم و مالکین در آن دیده شده و ای کاش از روز اول این جوابیه دیرهنگام توسط مسؤلین محیط زیست در شهر برزک بصورت حضوری بیان تا فضا برای تسویه حساب فراهم نمی‌شد و مردم نیز به حق قانونی و شرعی خود می‌رسیدند و امروز اینجا نبودیم که ساعت‌ها وقت و هزینه‌های زیاد صرف شده ولی متاسفانه همچنان موضوع باقی و دعوا بر سر لحاف ملا باشد.

برای دیدن مطلب مرتبط اینجا کلیک کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
ورونه جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ق.ظ http://verveneh.blogfa.com

دعوا بر سر لحاف ملاست!.

فاطمه بلندی برزکی شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ

با عرض سلام از اینکه بعضی از شخصیت های برزکی مثل شما که بیرون از برزک سکونت داشته ودر بین مردم نیستید تا دغدغه ی اصلی مردم را بدانید واینگونه احساسی وبدون تامل نظرتان ابراز مینمایید بسیار متاسف شدم باشد که اگر نظری میدهیم وقضاوتی میکنیم بسیار حواسمان باشدتا هم نزد خداوند متعال و هم نزد بنده اش شرمنده ومسول نباشیم با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد