گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

آبفای کاشان در میان برترین‌های کشور قرار گرفت

خبر 

 سرپرست آبفای کاشان:

آبفای کاشان در میان برترین‌های کشور قرار گرفت 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب کاشان از قرار گرفتن این شرکت در میان برترین‌های کشور در ارزیابی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو خبر داد.
 محمدرضا اسدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در کاشان اظهار داشت: در ارزیابی عملکرد وزارت نیرو که در بین شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه انجام گرفت، آبفای کاشان توانست رتبه دوم را در بین شرکت‌های آب و فاضلاب شهری سراسر کشور به خود اختصاص دهد.

وی، شاخص‌های این ارزیابی را «ذی‌نفعان بیرونی»، «مالی و اقتصادی»، «بهره‌برداری و توسعه» و « توانمندسازی» عنوان کرد و افزود: شاخص‌های ارزیابی اعلام شده در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم و شهروندمداری است.

سرپرست شرکت  آب و فاضلاب کاشان، موفقیت به‌ دست آمده را به کارکنان شرکت و مردم شهرستان کاشان تبریک گفت و افزود: این افتخار، حاصل تلاش مجدانه و خدمات صادقانه و خستگی‌ناپذیر همکاران و به خصوص خانواده‌هایشان در شرکت آبفای کاشان است که رسالت مقدس سقایت مردم شریف کاشان را بر عهده دارند.

اسدی، تلاش مدیران قبلی شرکت آبفای کاشان را در کسب این موفقیت مهم دانست و اذعان داشت: تلاش‌های مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره سابق شرکت آب و فاضلاب کاشان در به‌دست آمدن این افتخار برای آبفای شهرستان بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی یادآور شد: رتبه نخست و سوم ارزیابی عملکرد شرکت‌های آب و فاضلاب شهری  به ترتیب به استان آذربایجان‌شرقی و استان گلستان رسید و در پایان این مراسم از برگزیدگان ارزیابی عملکرد شرکت‌های تابعه وزارت نیرو با اهدای لوح تقدیر و تندیس تقدیر به عمل آمد.


برای دیدن مطلب مرتبط اینجا کلیک کنید
نظرات 2 + ارسال نظر
امیر حسین چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ

مبارک باشه
ولی حیف که این ارزیابی ها و رتبه بندی ها نماد بیرونی نداره!!!

بنیامین چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:57 ب.ظ http://nosubmit.blogfa.com

با سلام
به وبلاگ حامیان دولت ولایی نیز سر بزنید. مطالب ما را با دقت بخوانید و نظر دهید. در صورت تمایل به همکاری و حمایت سایبری از گفتمان و عملکرد دولت، به ما اطلاع دهید. به امید پیروزی حق بر باطل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد