گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

یادگاران سربلند قافله ایثار و شهادت

مدیر امور آبفای کاشان:
آزادگان یادگار سربلند قافله ایثار و شهادتند

مدیر امور آبفای کاشان در مراسمی که به مناسبت سالروز ورود آزادگان قهرمان به میهن اسلامی برگزار شد گفت: آزادگان یادگاران سربلند قافله ایثار و شهادتند.
 مهندس حبیب‌الله کریمی در این مراسم با بیان بخشی از رنج‌ها و سختی‌هایی که آزادگان در دوران اسارت متحمل شده‌اند افزود: تنها ذکر و یاد خدا، همدم سختی‌ها، مرارت‌ها، رنج‌ها و تحمل شدیدترین شکنجه‌های روحی و جسمی آزادگان بود و سرانجام زنجیرهای اسارت از هم گسست و چشم منتظران به چهره‌های نورانی این مردان خدا منور شد.
وی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را برگی دیگر از تقویم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: 26 مرداد را می توان روز بازگشایی قفس، روز شادمانی شهر و مردم، روز شادباش و تبریک، روز وصل و دیدار دانست، اگر چه آزادگان حتی در دوران اسارت به عشق اسلام و انقلاب در آزادی واقعی بودند.
کریمی حضور آزاده سرافراز، اکبر حمامی را در مجموعه آب و فاضلاب کاشان مایه افتخار دانست و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.
شایان ذکر است در این مراسم که با حضور مدیریت و پرسنل امور آبفای کاشان در سالن جلسات اداره برگزار شد آزاده سربلند اکبر حمامی از پرسنل خدوم شرکت آبفای کاشان مورد تقدیر قرار گرفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
مرغ سحر جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ http://farzin82.blogfa.com

سلام
بانهایت خرسندی به اطلاع شما می رسانم وبلاگ مرغ سحر بازهم فیلتر شد.نوای مرغ سحر را در این ادرس بشنوید:farzin82.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد