گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

تجلیل شهرداری کاشان از خبرنگاران

خبر

تجلیل شهرداری کاشان از خبرنگاران


نظرات 3 + ارسال نظر
بی امان سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ب.ظ http://biaman.blogfa.com

سلام
"معتاد شده ام"
مانا باشید

رضا یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ

بن 40 هزارتومانی شهرداری به خبرنگاارن تحقیر خبرنگاران کاشان بود

سلام دوست عزیز
با نام و نشان نظر می‌گذاشتی تا بیشتر به تجزیه و تحلیل موضوع بپردازیم.
حضرتعالی یا خبرنگار هستید یا نیستید
اگر هستید که خبرنگار در صف مقدم حرف زدن با اسم و رسم و هویت وارد میدان می‌شود
و اگر نیستید
این شما هستید که با بیان این مطلب قصد تحقیر خبرنگاران را دارید.
من آمادگی دارم در صورت این که بدانم طرفم چه کسی است بیشتر راجع به موضوع صحبت کنم.

محسن جانجانی دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ق.ظ

با سلام.به نوبه خودم از شهردار محترم کاشان بایت برگزاری این جلسه تشکر می کنم.بهرحال نمی توان در کمال بی انصافی با چنین جلساتیی برخورد کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد