گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

نظامیان در صحنه سیاست

نظر

نظامیان در صحنه سیاست

دیروز ارزش، امروز مذموم

محمد رضا عمرانی

دروغ و دروغ گویی درباره شخصی والا مقام از مقام او نمی کاهد بلکه دروغگو را بر زمین خواهد کوفت...

هنوز برخی اعتراف به اشتباهات خود را برنمی تابند..امروز از دخالت نظامی در انتخابات میگویند اما دیروز را که خود نظامی را نه فقط برای دخالت که در لباس نظامی وارد انتخابات میکردند را فراموش کرده اند...

دیروز این کار ارزش بود و امروز مذموم است..

آیا صحبت های امام را  در این باره فراموش کرده اید؟اگر آنروز کسی در حد اظهارنظر هم مقابل این بدعت قرار میگرفت کار بدی کرده بود( که آقا تمام قد جلوی این بدعت ایستاد وچنین نمود ) اما امروز کسی که چنین کند قهرمان است!

عدم اقبال مردم به این گروه نظامی گرا هم حتما تقصیر آقا بود!...آقا که در همه حال با  مهربانی تمام با همه رفتار میکرد ..

چنان رزمنده رزمنده می کنید که مثل اینکه دیگران پا به جبهه نمی گذاشتند!تمام اطرافیان آقا و حتی حوزویان تحت نظر آقا  که بالاترین آمار شهدا را  حتی در سطح کشور داشته اند و دارند را  نبینیم ،خود را به کوچه ی دیگر بزنیم و نبینیم!..دیگران انقلابی نبودند و ما بودیم..

چنان که میدانیم کسانی که  هی دم از جبهه رفتن میزنند پای خود را به آنجا نمی گذاشتند و کسانی که در سکوت و آرامش بیشترین حضور را در جبهه ها داشتند دم بر نمی آوردند تا وقتی که یا خبر شهادتشات می رسید یا بعدها از آثار دوران جنگ به شهادت رسیدند و مردم آن موقع فهمیدند...

هنوز روحیه تمامیت خواهی خود را نشان میدهدید و این خود سند گویایی از حقانیت کسانی است که  در مقابل نظر شما قرار  داشتند (و البته آن را تحمیل نمی نمودند و امروز که شما را با همین اتهامات میکوبند باز هم همان گروه در مقام دفاع از شما هستند.در این ماه توبه توبه کردن خوبست..فکرش را بکنید..

هنوز هم دروغگویی و تهمت..درباره ی ماجرای کفش و آن مجلس صد ماجرا چیدن تا توجیه کنید دزدی  و اهانت و تهمت و بی احترامی کردن را...کاری که امروز نیز دزدان میکنند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد