گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

آبرسانی به روستای دُرّه کاشان آغاز می‌شود

خبر

تا قبل از ماه رمضان

آبرسانی به روستای دُرّه کاشان آغاز می‌شود
رئیس آب و فاضلاب روستایی کاشان از آبرسانی به روستای دُرّه کاشان تا قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان سال‌جاری خبر داد.


شهاب‌الدین شاکری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: طرح آبرسانی به روستای دُرّه با 550 میلیون تومان اعتبار در سال‌جاری با اجرای چهار و نیم کیلومتر لوله‌گذاری و دو مخزن ذخیره آب 300 مترمکعبی در روستای جزه اجرایی شده است.

این مسئول افزود: مجتمع آبرسانی روستاهای خُمب، دره و جزه شامل 14 کیلومتر لوله‌گذاری خطوط انتقال آب و ساخت دو مخزن ذخیره آب به حجم 500 مترمکعب است.

رئیس آب و فاضلاب روستایی کاشان خاطرنشان کرد: طرح آبرسانی به روستای دُرّه کاشان با اجرای عملیات طرح مجتمع آبرسانی روستاهای خُمب، دره و جزه انجام می‌شود و 23 خانوار این روستا از آب آشامیدنی دائمی بهره‌مند می‌شود.

وی با اشاره به تکمیل طرح چاه آب شرب و مخزن ایستگاه پمپاژ این مجتمع آبرسانی در سال گذشته یادآور شد: سال گذشته بیش از 350 میلیون تومان برای حفاری چاه و ساخت ایستگاه پمپاژ هزینه شده است.

شاکری هزینه کلی، مجتمع آبرسانی به سه روستای خُمب، دره و جزه را 2 میلیارد تومان اعلام و عنوان کرد: با بهره‌برداری از این مجمتع این سه روستا از آب آشامیدنی سالم و دائم بهره‌مند می‌شود.

به گفته وی امیدواریم تا پایان سال عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی به سه روستای خُمب، دره و جزه به پایان برسد و اهالی این روستاها از آب سالم آشامیدنی و دائمی بهره‌مند شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد