گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

تیمسار منصوری: برای گرفتن بودجه و اعتبارات باید جنگید

خبر

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس نهم:

نحوه توزیع اعتبار در استان اصفهان اصلاح شود

 نماینده مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل در مجلس نهم شورای اسلامی، خواستار بازنگری و اصلاح در نحوه و میزان تخصیص اعتبار در سطح استان اصفهان شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عباسعلی منصوری  جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری ویژه شهرستان کاشان اظهار داشت: برای دریافت بودجه کاشان از اصفهان باید همه مسئولان شهرستان کاشان تلاش کنند.

این مسئول تأکید کرد: برای گرفتن بودجه و اعتبارات شهرستان کاشان باید در استان، تهران و کشور جنگید تا اعتبارات شهرستان را دریافت کرد.

به گفته وی استان اصفهان در شاخص‌ها تفاوت زیادی بین مجموعه خود و شهرستان قائل شده و سعی بر آن است تا بودجه‌ها در مرکز استان هزینه شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تبعیض در اختصاص اعتبارات را تفکر صحیحی از سوی مسئولان استان ندانست و تصریح کرد: این امر نشان‌دهنده این است که شهرستان کاشان باید برای گرفتن حق خود از استان تلاش و کوشش مضاعفی داشته باشد تا از هزینه کردن نامتعارف بودجه‌های استان اصفهان در مرکز استان جلوگیری شود.

منصوری خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های سریع عمرانی در مرکز استان اصفهان موجب شده تا مردم شهرستان کاشان از نماینده خود در مجلس شورای توضیح بخواهند به چه دلیل روند توسعه و آبادانی در مرکز استان با شدت در حال انجام است، اما شهرستان کاشان برای تأمین آسفالت خیابان‌های خود هم با مشکل روبه‌رو است.

وی با اشاره به مشکلات دریافت حداقل تسهیلات بانکی توسط مردم شهرستان کاشان و همچنین عدم مقایسه شاخص‌های این شهرستان با مرکز استان و سایر شهرستان‌ها بیان داشت: افکار عمومی این امر را نشانه کم‌کاری مسئولان شهرستان کاشان می‌دانند. 

منصوری، قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون را از مهم‌ترین وظایف نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد و گفت: مراجعه مردم به نماینده خود در مجلس شورای اسلامی برای قانون‌گذاری در مجلس نیست بلکه جهت نظارت نماینده خود بر اجرای قانون صورت می‌گیرد.

به گفته این مسئول تا زمانی که دستگاه‌های اجرایی وظیفه خود را به درستی انجام ندهند، یا روال کارها در دستگاه‌ها با روند صحیحی پیش نرود، مردم نمی‌توانند جواب خود را بگیرند و زمانی که به درهای بسته نهادها می‌رسند برای گرفتن پاسخ خود به نماینده خود در مجلس مراجعه می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش مراجعات مردمی به دفتر نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی نشانه عدم کارکرد مطلوب سایر دستگاه‌ها است.

منصوری، آغاز راه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را سخت و دشوار دانست و گفت: کار نمایندگی مجلس تعارف‌بردار نیست و افرادی که وارد این صحنه می‌شوند به دلیل اینکه نماینده افکار عمومی یک منطقه از کشور هستند نباید با کسی تعارف داشته باشند و اکنون که وارد این مسیر شده‌اند و سوگند خورده‌اند باید پای قسم نمایندگی خود تا آخر بایستند.

وی یادآور شد: همانگونه که قبل از انتخابات اعلام کردم به عنوان نماینده‌ای مستقل و بدون وابستگی به هیچ جناح و گروهی از مشورت‌ تمام نامزدهای انتخابات مجلس و نیز نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجالس هفتم و هشتم و همچنین هر فردی با هر دیدگاه، روش، سیستم و تفکری با شرط قرارگرفتن زیر پرچم ولایت استفاده می‌کنم.

این مسئول متذکر شد: جزو هیچ باند و گروهی نیستم تا افرادی از این جناح و یا جناح دیگر بتوانند در تیم نماینده شهرستان جایگاهی خاص داشته باشند چون اعتقاد دارم هر فردی کار و تلاش بیشتری داشته باشد باید در تیم نماینده شهرستان قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: هر فردی در تیم نماینده شهرستان باشد به طور یقین با تیم نماینده ولی‌فقیه در شهرستان نیز تعامل دارد چراکه هر دو با اصل قرار دادن ولایت، خواهان پیشرفت و رشد بیش از پیش منطقه کاشان هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد