گفت و گو

روزنامه نگار

گفت و گو

روزنامه نگار

غبار محرومیت در چهره ابوزیدآباد

خبر

فرماندارشهرستان آران وبیدگل:

غبارمحرومیت به وضوح درچهره ابوزیدآباد دیده می‌شود.


* یک درصد از سهم انرژی هسته‌ای نطنز که سالی یک میلیارد تومان است به این شهر اختصاص داده شود

* با توجه به اینکه عمری ازدولت دهم باقی نمانده مسئولین باید چهره محرومیت را درشهرستان آران و بیدگل و شهر ابوزیدآباد با خدمت رسانی سریع و مطلوب به مردم ازاین منطقه بزدایند.


«روح الله سلگی» با بیان اینکه هیچ روستایی از شهرستان آران و بیدگل بدون گاز نیست گفت: با وجودی که بخش کویرات در کنار شهرصنعتی کاشان و آران و بیدگل قرارگرفته است ولی با این وجود غبارمحرومیت به وضوح درچهره این شهر دیده می‌شود.

وی خطاب به مسئولین گفت: با توجه به اینکه عمری ازدولت دهم باقی نمانده مسئولین باید چهره محرومیت را درشهرستان آران و بیدگل و شهر ابوزیدآباد با خدمت رسانی سریع و مطلوب به مردم ازاین منطقه بزدایند.

سلگی با بیان اینکه خدمت به مردم به عنوان مجاهدت در خدا می‌باشد تصریح نمود: نگاه مسئولین نباید نگاه می‌زنشینی و کارتابلی باشد بلکه نگاه مسئولین باید نگاه مردم محور بوده و کار برمسئولین سوارباشد.

سلگی با تاکید براینکه نباید در شهری که پراز مشکلات است سیاسی بازی و اختلاف افکنی درحاشیه باشد خاطرنشان کرد: مسئولین تلاش خود را درجهت گرفتن یک درصد از سهم انرژی هسته‌ای نطنز که سالی یک میلیارد تومان است در جهت آبادانی این شهر بکار گیرند و نسبت به مشکلات دیگری چون ایجاد شهرک صنعتی، رفع موانع جاده‌ای، ورزش، بهداسشت و درمان و غیره تلاش خواهند کرد.

منبع: ایلنا 31 خرداد 91


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد